Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorDanoviča, Santaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:36Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:36Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30001en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21336
dc.description.abstractĒdiens ir mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa, kas var kļūt par vairāku problēmu iemeslu cilvēka, valsts un pasaules kontekstā. Bērnībā tiek izdarīta svarīga izvēle attiecībā uz dzīvesveidu, iepriekš nosakot veselības riskus nākotnē, tādēļ ir ļoti svarīgi izglītot bērnus par veselīgu dzīvesveidu. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par projekta vadīšanu un virzīšanu sabiedriskās ēdināšanas jomā, novērtējot bērnu tirgus segmenta īpatnības, projekta realizācijas ētiskos un juridiskos aspektus, bērnu uztura problēmas aktualitāti Latvijā, kā arī sekas un leģislatīvos priekšnosacījumus, izstrādāt bērnu veselīga uztura projekta pamatkoncepciju tā realizācijai un virzīšanai Latvijas tirgū. Autore izstrādājusi priekšlikumus bērnu veselīga uztura veicināšanai. Darba apjoms ir 167 lapaspuses, 6 tabulas, 13 attēli un 36 pielikumi. Literatūras sarakstā ir 182 nosaukumi. Atslēgvārdi: projektu mārketings, bērnu tirgus segments, bērnu veselīgs uzturs, mārketinga stratēģija.en_US
dc.description.abstractNutrition plays a vital part in our everyday lives, but it can also become a cause of numerous problems in personal context, countrywide or worldwide levels. Lifestyle and consumption patterns are formed already in early childhood, which are pre-determines some potential health risks in the future; thus it is crucially important that early to educate children about healthy way of living already from the early age. The aim of the work is to evaluate the current importance of children nutrition issues, its consequences and legislative support; develop basic concepts for realization and local market promotion of healthy child nutrition project. The author has worked out recommendations how to promote healthy eating habits among children. Master paper consists of 167 pages, 6 tables, 13 pictures and 36 appendices. There are 182 references in the bibliography. Keywords: project marketing, children’s market segment, healthy children nutrition, marketing strategyen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.title„Bērnu veselīga uztura akadēmija” projekta aktualitātes novērtēšana un pamatkoncepcijas izstrāde virzīšanai Latvijā.en_US
dc.title.alternativeEvaluation of Project “Healthy Children Nutrition Academy” Significance and Development of the Key Concepts for its Promotion in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record