Show simple item record

dc.contributor.advisorBarānova, Dairaen_US
dc.contributor.authorGrīnberga, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:38Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:38Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32569en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21352
dc.description.abstractBakalaura darbā apskatīta komercsabiedrība „X” un tās konkurētspējas problēmas, kas radušās sakarā ar pieprasījuma struktūras maiņu no dominējoša iekšzemes pieprasījuma uz eksporta tirgiem. Lai pilnvērtīgi konkurētu starptautiskos tirgos, nepieciešams strauji uzlabot konkurētspējas līmeni, jo tajos valda augstāka konkurence un efektivitātes prasības. Pētījuma mērķis ir komercsabiedrības „X” konkurētspējas faktoru analīze, lai noteiktu ražošanas attīstības un konkurētspējas paaugstināšanas iespējas. Darbā veiktās analīzes rezultātā apzināti faktori, kuru konkurētspēju nepieciešams būtiski uzlabot, kā arī noteikti galvenie konkurētspējas faktori, uz kuriem balstāma komercsabiedrības tālākā konkurētspējas stratēģija. Darbā veikto pētījumu var izmantot jebkurš ražošanas uzņēmums, meklējot veidus kā risināt konkurētspējas analīzes jautājumus. Atslēgvārdi: uzņēmuma konkurētspēja, konkurētspējas faktori, konkurētspējas analīze, konkurētspējas analīzes metodes, konkurētspējas veicināšana.en_US
dc.description.abstractBachelor’s thesis investigates company „X” and its competitiveness issues caused by structural shift in demand from domestic to export markets. Competitive situation in export markets requires rapid increase of competitiveness due to raising global rivalry and effectiveness requirements. The aim of thesis is analysis of company „X” competitiveness factors in order to define areas for production development and competitiveness improvement. Thesis identifies the factors that need considerable improvement and main competitiveness factors on which further competitive strategy of company „X” should be based. Any production company, searching for the way to solve competitive analysis issues, can benefit from this bachelor’s thesis. Keywords: company competitiveness, competitiveness factors, competitive analysis, methods of competitive analysis, competitiveness enhancementen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleKomercsabiedrības "X" konkurētspējas faktoru analīzeen_US
dc.title.alternativeCompetitiveness factor analyses for company "X"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record