Show simple item record

dc.contributor.advisorPūlmanis, Emīlsen_US
dc.contributor.authorJaviča, Montaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:44Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:44Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38469en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21406
dc.description.abstractMaģistra darba „A/S „DIENA” abonēšanas kampaņas aktivitātes” mērķis ir sagatavot paralēli abonēšanas kampaņai nestandarta risinājumu - atpūtas istabas Rīgas tirdzniecības centros. Izstrādāt projekta tehniski ekonomisko pamatojumu un projekta rokasgrāmatu, pielietojot specifiskās projektu izstrādes un vadīšanas metodes un instrumentus. Darba pirmajā daļā tiek veikta izpēte par pašreizējo situāciju drukāto mediju jomā kā arī analizēti anketēšanas rezultāti, ko snieguši A/S „Diena” lasītāji un abonenti, otrajā daļā tiek piedāvāti un izvērtēti vairāki alternatīvi risinājumi galvenās izvēlētās problēmas – nav vienotas mediju platformas – risināšanai un sagatavots projekta priekšlikums labākajai alternatīvai. Darba trešajā daļā tiek sagatavota projekta rokasgrāmata, pielietojot specifiskās projektu vadīšanas metodes un instrumentus. Darbs sastāv no 80 lappusēm, 18 attēliem, 5 tabulām un 39 pielikumiem. Atslēgas vārdi: projekts, projektu vadīšana, drukātie mediji, lasītāju auditorija.  en_US
dc.description.abstractThe goal of Master’s thesis „A/S „DIENA” subscription campaign activities” is to develop a non-standard solution parallel to conventional subscription campaign: recreation rooms in shopping centers in Riga. To develop the project’s technical and economical basis and guidelines by employing specific project development and coordination methods and tools. In the first part of the thesis, a research is conducted on current situation on printed media market, as well as the results of survey filled by “Diena” readers and subscribers are analyzed. In the second part, several alternative solutions are offered and evaluated to solve the the main problem defined—the lack of united media platform—and a suggested project for the best alternative is developed. In the third part of the thesis, project guidelines are developed by employing specific project development and coordination methods and tools. Thesis contains 80 pages, 18 images, 5 tables and 39 attachments. Keywords: project, project management, print media, reader audience.  en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.title"Diena" abonēšanas kampaņas aktivitātesen_US
dc.title.alternative"Diena" Subscription campaign activitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record