Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērikaen_US
dc.contributor.authorGurska, Karīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:50Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:50Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41015en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21457
dc.description.abstractTehnoloģiju attīstības laikmets ir izraisījis cilvēku komunikācijas pakāpenisku pārorientāciju uz virtuālo vidi, darba autorei radās jautājums, kā sociālajos tīklos pieejamā informācija par katru personību var ietekmēt darba dēvēja lēmuma pieņemšanu par kandidāta piemērotību personāla atlases procesa ietvaros. No otras puses, cik apzināti sevi sociālajos tīklos pozicionē potenciālie darbinieki, vai viņi to dara mērķtiecīgi un vai viņi zina, ka potenciālie darba devēji izmanto sociālos tīklus, lai pārbaudītu viņu tēlu. Maģistra darba mērķis ir izpētīt potenciālo darbinieku mērķtiecīgu un apzinātu sevis pozicionēšanu sociālajos tīklos pieļaujot, ka publicēta informācija spēj ietekmēt potenciālā kandidāta rezultātu personāla atlases procesā gan darba meklēšanas procesā, gan nākotnes perspektīvā. Maģistra darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts personāla atlases process un metodes, ka arī lēmuma pieņemšanas kritēriji.en_US
dc.description.abstractTechnology development period has caused the gradual re-orientation of public communication to virtual environment, thus a question appeared for the author of the Paper on how the information available in social networks on each individual may influence the decision making process of the employer regarding the suitability of the applicant within a framework of personnel selection process. On the other hand, how intentionally the potential employees position themselves in social networks, whether they do it purposefully and whether they are aware of the fact that the potential employers use social networks in order to verify their image. The purpose of the Master's Paper is to develop a study, exploring the purposeful and intentional positioning of potential employees in social networks, being allow that the published information may influence the result of potential applicant both within the personnel selection as well as job search process and future perspective.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSociālie tīkli kā potenciālā darbinieka rīks sevis pozicionēšanai darba tirgūen_US
dc.title.alternativeSocial networking sites as a tool for an employee self-positioning in the labour marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record