Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baibaen_US
dc.contributor.authorSidorenko, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:51Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:51Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41063en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21462
dc.description.abstractPar Latvijas apģērbu ražošanas nozares īpatnību ir iespējams uzskatīt izteiktu eksporta apgrozījuma pārākumu salīdzinājumā ar apgrozījumu vietējā tirgū. Maģistra darba ietvaros autore pievēršas kvalitātes lomas izpētei Latvijas apģērbu ražošanas nozares eksporta produkcijas konkurētspējas perspektīvā. Balstoties uz eksporta vienības vērtības un saistīto rādītāju aprēķiniem, kā arī autores patstāvīgi izveidoto problēmjautājuma kvalitātīvās izpētes metodologiju, tiek secināts, ka, neskatoties uz produkcijas kvalitātes pieauguma tendencēm, pašlaik nav iespējams spriest par vienotu apģērbu ražotāju nostāju attiecībā uz produkta kvalitātes nozīmi nozares eksporta produkcijas konkurētspējas perspektīvā.Darbs ietver 108 lappuses (bez pielikumiem), 15 tabulas, 28 attēlus, 5 pielikumus un 99 literatūras avotus. Atslēgas vārdi: apģērbu ražošana, eksports, kvalitāte, konkurētspēja, eksporta vienības vērtībaen_US
dc.description.abstractOne of the key trends of apparel industry in Latvia is connected to a high export proportion in the overall industry turnover. This thesis examines the role of quality in sustaining competitiveness of Latvian apparel industry exports. The methodology used includes calculations of export unit value and related measures, as well as qualitative methodology developed by the author. The author concludes that despite there are signs of rise in quality of Latvian apparel industry exports, it is possible to point out the lack of common industry position on the importance of export quality competitiveness. The Thesis includes 108 pages (without annexes), 15 tables, 28 images, 5 annexes and 99 sources of information. Key words: apparel manufacturing, exports, quality, competitiveness, export unit valueen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKvalitātes ietekme uz Latvijas apģērbu ražošanas nozares eksporta produkcijas konkurētspējuen_US
dc.title.alternativeThe impact of quality on competitiveness of Latvian apparel industry exportsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record