Tirdzniecības paplašināšanas iespējas globālās universālveikalu ķēdes veikalam Latvijā
Author
Kaļva, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Daiga
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba „Tirdzniecības paplašināšanas iespējas globālās universālveikalu ķēdes veikalam Latvijā” mērķis ir attīstīt u/v Stockmann darbību atbilstoši jaunākajām tirdzniecības attīstības tendencēm.
Maģistra darbs ietver mazumtirdzniecības nozares attīstības tendences un analīzi, uzņēmuma SIA Stockmann analīzi un izpēti, kā arī analizē mātes uzņēmuma darbību Somijā.
Maģistra darba ietvaros tiek izstrādāts risinājums ar piedāvājumu izstrādāt u/v Stockmann e-veikalu un izveidot profilus sociālajos tīklos.
Maģistra darbs sastāv no 195 lappusēm, 38 pielikumiem, 11 attēliem un 18 tabulām.
Atslēgvārdi: projekts, projektu vadīšana, u/v Stockmann, e-veikals, e-komercija. The goal of Master’s thesis “Trade expansion oppotrunities for the global department stors’s chain in Latvia” is to develop department store Stockmann activities in accordance with the latest marketing trends.
Master’s thesis includes trends of retail industry, analysis and research of department store Stockmann and an analysis of the holding company in Finland.
Master’s thesis includes an offer to develop an e-shop for department store Stockmann and create profiles in different social networks.
Master’s thesis consists of 195 pages, 18 tables, 11 images and 38 appendices.
Keywords: project, project management, department store Stockmann, e - shop, e - commerce