Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorPetrovs, Valērijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:59Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:59Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44751en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21523
dc.description.abstractMaģistra darba tēma: Rīgas pilsētas zīmolvedība. Maģistra darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā autors parāda teritoriālā mārketinga attīstības gaitu, vērš uzmanību uz svarīgiem terminiem. Otrajā apkopoti līdz šim veikto pētījumu dati, kas būtiski Rīgas pilsētas zīmolam. Veikta analīze, nolūkā izdarīt secinājumus, kas palīdzētu precīzāk analizēt primāros pētījuma datus. Trešā nodaļas pamats ir iedzīvotāju anketas rezultāti, ko papildina autora skatījums uz tiem elementiem, kas vizuāli atbalsta Rīgas zīmolu – ir vai varētu būt ar to saistīti. Viens no svarīgākajiem piemēriem ir nacionālās aviokompānijas “airBaltic” zīmols. Trešā nodaļa piedāvā skatījumu, kā attīstīt Rīgas zīmolu. Darbs sastāv no: 81 lpp., 24 attēliem, 4 tabulām, 16 pielikumiem. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmolvedība, teritoriālais mārketings, tūrismsen_US
dc.description.abstractTopic of this paper: the branding of Riga. This work consists of three parts. First one is dedicated to the development of territorial marketing and the main definitions. In the second part the author overlooks previously made researches which is important in context of Riga city image. Third part analyses the data collected in questionnaire of residents of Riga. Author also evaluates the visual image of Riga brand, related logos and symbols. In the end perspectives and suggestions are outlined. This paper consists of 81 pages, 24 images, 4 tables, 16 attachments. Keywords: brand, branding, place marketing, tourismen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleRīgas pilsētas zīmolvedībaen_US
dc.title.alternativeThe Branding of Rigaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record