Show simple item record

dc.contributor.advisorRozenšteine, Aijaen_US
dc.contributor.authorZvejniece, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:58Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:58Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12504en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22500
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Reklāmas kampaņas izstrādāšana, īstenošana un komunikācijas problēmas: kinoteātra „Cinamon” gadījums (2008. gada oktobris – 2009. gada februāris)” Kinoteātris „Cinamon” atvērts 2008. gada novembrī. Otrā daudzzāļu kinoteātra ienākšana Latvijā bija nozīmīgs notikums. Ienākot tirgū, liela nozīme ir rūpīgi izplānotai reklāmas kampaņai. Darbā izvirzīta hipotēze: ienākot tirgū un veidojot reklāmas kampaņu, kinoteātris „Cinamon” saskārās ar komunikācijas problēmām, kas apgrūtināja kampaņas veidošanu un neļāva sasniegt vajadzīgos kampaņas mērķus. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai hipotēze pierādās, un konstatēt „Cinamon” reklāmas kampaņas komunikācijas problēmas. Darba teorētiskajā daļā ir apkopota informācija par reklāmu, tās funkcijām un veidiem, reklāmu kā komunikāciju, reklāmas kampaņu plānošanu un organizāciju komunikāciju. Darba empīriskajā daļā, izmantojot kontentanalīzi un interviju, tiek pētīta un analizēta „Cinamon” reklāmas kampaņa, noteikti kampaņas komunikācijas traucējumi un problēmas, un hipotēze apstiprinās. Atslēgas vārdi: reklāma, reklāmas kampaņa, komunikācijas problēmas, kinoteātris „Cinamon”.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor Paper is „Design and implementation of advertising campaign and communication problems: the case of cinema „Cinamon” (October 2008 – February 2009)”. The cinema „Cinamon” was opened in November 2008. Entry of the second multi-hall cinema in Latvia was significant event. While entering the market, the well-planned advertising campaign has a great meaning. Hypothesis stated in the work: while entering the market and working out the advertising campaign, „Cinamon” faced problems of communication that made development of the campaign difficult and didn’t allow to reach all necessary tasks. The aim of the research is to ascertain, if the hypothesis has been proved, and state problems of communication of the advertising campaign of „Cinamon”. In the theoretical part of the Paper there is summary information about advertising, its functions and kinds, advertising as communication, planning of advertising campaigns and communication of entities. In the empirical part of the Paper, using methods of content analysis and interview, the advertising campaign of „Cinamon” has been analysed and investigated, nuisances and problems of communication have been stated, and hypothesis has been proved. Key words: advertising, advertising campaign, problems of communication, cinema „Cinamon”.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReklāmas kampaņas izstrādāšana, īstenošana un komunikācijas problēmas: kinoteātra "Cinamon" gadījums (2008. gada oktobris - 2009. gada februāris)en_US
dc.title.alternativeDesign and implementation of advertising campaign and communication problems: the case of cinema "Cinamon" (October 2008 - February 2009)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record