Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorOse, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:11Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:11Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23538en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22579
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Korporatīvā sociālā atbildība: "Nordea Bank Finland Plc Latvijas filiāle" piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir korporatīvās sociālās atbildības (KSA) nozīme “Nordea” bankā un vai bankas darbinieki iesaistās KSA aktivitātēs. Teorētiskajā daļā tiek apkopota akadēmiskā literatūra par KSA stratēģiju, KSA un sabiedriskajām attiecībām un iekšējo komunikāciju. Pētījumā izmantota kvalitatīvā datu iegūšanas metode daļēji strukturētā intervija, lai noskaidrotu, kāda KSA stratēģija izveidota bankā un kvantitatīvā pētniecības metode anketēšana, lai noteiktu, vai darbinieki iesaistās KSA aktivitātēs un vai to izpratne par KSA nozīmi “Nordea” bankā sakrīt ar vadības veidoto. Pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka KSA ir nozīmīga loma “Nordea” bankā - bankā ir izveidota KSA stratēģija un darbinieki iesaistās KSA aktivitātēs. Atslēgas vārdi: korporatīvā sociālā atbildība, iekšējā komunikācija, korporatīvā kultūra, organizācija, darbinieki, “Nordea” banka, finanšu pakalpen_US
dc.description.abstractThe title of dissertation is “Corporate social responsibility: an example of “Nordea Bank Finland Plc Latvia branch”“. The aim of this research is to explore the importance of Corporate Social Responsibility (CSR) within “Nordea” and whether employees are willing to participate in CSR activities. In literature review academic journals and books have been analysed on CSR Strategy, CSR and Public Relations and Internal Communication. Qualitative research method of semi-structured interviews has been used in order to explore which CSR strategy is being applied at “Nordea”. Quantitative surveying method has been used to explore whether employees participate in CSR activities and whether their views on CSR match the ones of corporate vision. During the research it has been explored that ‘Nordea’ bank has established CSR strategy and employees are willing to participate in CSR activities, suggesting that CSR is a vital element within the organization. Key words: Corporate Social Responsiben_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleKorporatīvā sociālā atbildība: "Nordea Bank Finland Plc Latvijas filiāle" piemērsen_US
dc.title.alternativeCorporate social responsibility: an example of "Nordea Bank Finland Plc Latvia branch"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record