Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorKonovalova, Evelinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:15Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:15Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other28041en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22610
dc.description.abstractBakalaura darba “A/S SEB bankas reklāmas kampaņas “NĀ-ČU!” efektivitātes faktori un to analīze” mērķis ar dziļās intervijas, SVID analīzes un anketēšanas palīdzību noskaidrot reklāmas efektivitāti. Darbs sakārtots trīs nodaļās. Pirmajā nodaļā aprakstīta teorija par reklāmu un reklāmas kampaņas galvenajiem posmiem. otrajā nodaļā apskatīta pētījuma metodoloģija un trešajā daļā aprakstīta kampaņas praktiskā puse un atspoguļoti kampaņas “NĀ-ČU!” analīzes rezultāti. Bakalaura darba izvirzītā hipotēze. Efektīvas reklāmas kampaņas panākumu atslēga: Idejas un atbilstoša motivējoša piesaistes elementa savstarpējā mijiedarbība. Darba secinājumos izvirzītā hipotēze apstiprinājās. Galvenā problēma bija noskaidrot kampaņas efektivitāti, ko arī secināju pēc veiktajiem pētījumiem, ka šī bija viena no vērienīgākajām, populārākajām, 2. pensijas līmeņa kampaņām, kas raisīja klientu vidū pozitīvas emocijas un sasniedza sākotnēji izvirzītos mērķus. Atslēgvārdi: reklāma, reklāmas kampaņa, mārketings, mērķa auditorija, SVID, A/S SEB banka.en_US
dc.description.abstractBachelor's thesis “A/S SEB Bank's advertising campaign “NĀ-ČU!” Performance and Analysis” with the aim of in-depth interviews, SWOT analysis and questionnaires help determine advertising effectiveness. Job sorted into three sections. The first chapter describes the theory of advertising and promotional campaigns main stages. The second chapter deals with research methodology and the third part describes the campaign and the ground was reflected in the campaign's ”NĀ-ČU!” analysis. Bachelor’s working hypothesis. Effective advertising campaigns key to success: Ideas and motivating appropriate connecting element interaction. Conclusions working hypothesis was confirmed. The main problem was to determine the effectiveness of campaigns, as also concluded from studies that had been one of the largest, most popular, 2. Pension-level campaigns include clients include positive emotions and reached initial targets. Key words: advertising, advertising campaigns, merketing, target audience, SWOT, A/S SEB bank.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleA/S SEB bankas reklāmas kampaņas "NĀ-ČU!" efektivitātes faktori un to analīzeen_US
dc.title.alternativeA/S SEB Bank's advertising campaign "NĀ-ČU!" performance and analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record