Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorNovoselova, Ļubovaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:18Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:18Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other30040en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22629
dc.description.abstractDarba tēma ir "Efektīva video reklāma: Zelta Zivtiņas seriāla analīze (2012.-2013.gads)". Pētnieciskā problēma - noskaidrot Zelta Zivtiņas seriāla uztveres principus. Darba mērķis - noteikt efektīvas video reklāmas nosacījumus, balstoties uz Zelta Zivtiņas seriālu. Dati tika iegūti, veicot kontentanalīzi, balstoties uz prof. A. Bergera teoriju par video reklāmas elementiem un uz komunikācijas efektivitātes teoriju, uz kuras pamata tika veikta aptauja un divas fokusgrupas intervijas. Jo labāk tiek saprasts sižets, kā arī redzama saikne ar reklamēto pakalpojumu, jo labāk tiek iegaumēts reklāmas bloks - tie tiek uztverti kā viens kopums, nevis kā divas video daļas. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Darbam ir četri pielikumi. Atslēgas vārdi: video reklāma, reklāmas seriāls, efektivitātes analīze, Zelta Zivtiņa.en_US
dc.description.abstractThe following research name is "Effective video advertising: Zelta Zivtiņa series analysis (2012–2013)". The main research issue is to investigate ZZ episodes’ principles of perception. The aim of the work is to establish an effective video advertising characteristics. The data were obtained through content analysis, based on Berger's theory of the elements present in the video advertising and on the theory of communication effectiveness, on which are based two focus group interviews and one survey. The more understood is the story and visible link to the advertised part, the more advertising is memorized as one unit, rather than as a two-part video. The work consists of theoretical, methodological and empirical parts. The work has four appendices. Keywords: video advertising, advertising series, the effectiveness analysis, Zelta Zivtiņa.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleEfektīva video reklāma: Zelta Zivtiņas seriāla analīze (2012.–2013. gads)en_US
dc.title.alternativeEffective video advertising: Zelta Zivtiņa series analysis (2012–2013)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record