Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūpule, Ineseen_US
dc.contributor.authorZamislova, Anželaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:18Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:18Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30702en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22634
dc.description.abstractMūsdienās ir daudzi jaunieši – studenti brauc uz ārzemēm, lai iegūtu dzīves pieredzi, pieredzi darbā un attīstītu valodu prasmes. Braucot uz ārzemēm jaunietim jau ir kaut kādi priekšstati par valsti uz kuru viņš brauc, par tās valsts iedzīvotājiem, ar kuriem viņš sastapsies, kultūru, bet ļoti bieži šī informācija nav adekvāta, jo tā ir citu cilvēku pieredze, domas, vai pat stereotipu kopums, kurš jau sen ir izveidojies tā cilvēka kultūrā. Mana bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kā pārveidojas etnokulturālie stereotipi, pēc stapkultūru komunikācijas. Pētījuma objekts ir krievu tautības jaunieši – studenti (18 – 25 gadi), kuri dzīvo Latvijā un kuri brauca uz ASV strādāt. Izmantojot padziļinātās intervijas, var secināt, ka etniskie stereotipi patiešām ir ļoti noturīgi, tomēr starpkultūru komunikācijas rezultātā tie spēj atšķirīgā mērā transformēties; pētot stereotipus par citu tautu, un komunikāciju ar tās pārstāvjiem, var labāk saprast savu kultūru; pēc stapkultūru komunikācijas cilvēki sāk kritiskāk attiekties pret stereotipiem, saprotot, ka stereotips, kaut arī pietiekami precīzs, nevar tikt attiecināms uz visiem grupas pārstāvjiem, attiecībā uz kuru stereotips formējās.en_US
dc.description.abstractNowadays, young people - students go abroad in order to get life and work experience, improve knowledge of languages. Going abroad, students already have idea about the country where they go, about its citizens whom they will meet, about the culture, but very often this information is not precise as this information is usually based an experience of another person, his thoughts or even stereotypes which form in this person's culture.The aim of my Bachelor Paper to search the transformation of ethnocultural stereotypes after intercultural communication. The object of my search are Russian speaking young people - students (18-25 years old) who live in Latvia and who worked in the USA. Using the deep(glubokoe) interview it is possible to make a conclusion that ethnic stereotypes are really stable, however in the result of intercultural communication they can partly transform. Searching the stereotypes of different nationality and communication with its representatives, it is possible better to understand one's own culture. After the intercultural communication people start to treat stereotypes more criticaly, understand that despite the fact that stereotypes are precise enough it cannot be referred to representatives of all groups of society.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleStereotipu transformācija komunikācijā ar citu tautību cilvēkiemen_US
dc.title.alternativeTransformation of stereotypes in communication with people of another nationalityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record