• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SA interneta vidē un to ētiskais aspekts: Latvijas un Lielbritānijas gadījumu analīze

Thumbnail
View/Open
309-32501-Marozova_Vladislava_vm07008.pdf (1.194Mb)
Author
Marozova, Vladislava
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2010
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba tēma ir „Sabiedriskās attiecības interneta vidē un to ētiskais aspekts: Latvijas un Lielbritānijas gadījumu analīze”. Interneta tehnoloģiju straujā attīstība veicina sabiedrisko attiecību (SA) nozares paplašināšanos un sekmē SA speciālistu prasmju daudzveidību. Interneta vide ir ļoti liela, to ir grūti kontrolēt, tāpēc internetā tiek bieži novērotas neētiska aspekta rīcības. Apkopota teorija par SA, ētiku, internetu, interneta lietotājiem un to savstarpēju mijiedarbību. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda nozīme ir ētikai un kā tā ietekmē SA speciālistu darbu tieši interneta vidē. Izmantotās pētījuma metodes ir gadījuma studijas, dziļā intervija, daļēji strukturētā intervija un tradicionālā dokumentu analīze. Analizēti divi gadījumi: Latvijas aģentūra „Hauska & Partner” un Lielbritānijas aģentūra „Mantra International”. Informācija iegūta, balstoties uz teoriju, speciālistu viedokļiem un sniegtajiem piemēriem. Darbs sadalīts trīs galvenajās nodaļās un apakšnodaļās. Nobeigumā atrodas secinājumi un pielikumi. Secinājumi parāda, ka bez ētisko normu ievērošanas interneta vidē veiksmīgas tiešsaistes SA nav iespējamas.
 
The title of the work is „Online Public Relations and ethical aspects: Latvian and Great British case studies”. Fast development of the Internet technology promotes Public Relations (PR) expansion and favours PR practitioners’ skills diversity. Cyberspace is very large and it is hard to control it - that is why unethical behavior is observed quite often. There is a theory about PR, ethics, Internet, its users and their mutual interaction. Theoretical part of the work is divided in three main chapters and subchapters. In the end of the work there are conclusions and additions. The aim was to reveal what meaning ethics have in online PR and how they affect PR practitioners` work. Case study, in – depth, semi structured interview and traditional documents research methods have been used. Two cases were analyzed - Latvian PR agency „Hauska & Partner” and United Kingdom PR agency „Mantra international”. Information is based on theory, practitioners’ opinions and given examples. The main conclusion is that successful Online PR can’t exist without keeping up ethical standarts in the Internet.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22645
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV