Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorMarozova, Vladislavaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:20Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other32501en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22645
dc.description.abstractDarba tēma ir „Sabiedriskās attiecības interneta vidē un to ētiskais aspekts: Latvijas un Lielbritānijas gadījumu analīze”. Interneta tehnoloģiju straujā attīstība veicina sabiedrisko attiecību (SA) nozares paplašināšanos un sekmē SA speciālistu prasmju daudzveidību. Interneta vide ir ļoti liela, to ir grūti kontrolēt, tāpēc internetā tiek bieži novērotas neētiska aspekta rīcības. Apkopota teorija par SA, ētiku, internetu, interneta lietotājiem un to savstarpēju mijiedarbību. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda nozīme ir ētikai un kā tā ietekmē SA speciālistu darbu tieši interneta vidē. Izmantotās pētījuma metodes ir gadījuma studijas, dziļā intervija, daļēji strukturētā intervija un tradicionālā dokumentu analīze. Analizēti divi gadījumi: Latvijas aģentūra „Hauska & Partner” un Lielbritānijas aģentūra „Mantra International”. Informācija iegūta, balstoties uz teoriju, speciālistu viedokļiem un sniegtajiem piemēriem. Darbs sadalīts trīs galvenajās nodaļās un apakšnodaļās. Nobeigumā atrodas secinājumi un pielikumi. Secinājumi parāda, ka bez ētisko normu ievērošanas interneta vidē veiksmīgas tiešsaistes SA nav iespējamas.en_US
dc.description.abstractThe title of the work is „Online Public Relations and ethical aspects: Latvian and Great British case studies”. Fast development of the Internet technology promotes Public Relations (PR) expansion and favours PR practitioners’ skills diversity. Cyberspace is very large and it is hard to control it - that is why unethical behavior is observed quite often. There is a theory about PR, ethics, Internet, its users and their mutual interaction. Theoretical part of the work is divided in three main chapters and subchapters. In the end of the work there are conclusions and additions. The aim was to reveal what meaning ethics have in online PR and how they affect PR practitioners` work. Case study, in – depth, semi structured interview and traditional documents research methods have been used. Two cases were analyzed - Latvian PR agency „Hauska & Partner” and United Kingdom PR agency „Mantra international”. Information is based on theory, practitioners’ opinions and given examples. The main conclusion is that successful Online PR can’t exist without keeping up ethical standarts in the Internet.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSA interneta vidē un to ētiskais aspekts: Latvijas un Lielbritānijas gadījumu analīzeen_US
dc.title.alternativeOnline PR and ethical aspects: Latvian and Great British case studiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record