Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorVitrupe, Intaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:24Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:24Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34802en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22668
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir: SIA "Rīgas namu pārvaldnieks": ārējo komunikācijas kanālu novērtējums un to atbilstība dažādām klientu grupām. Darba izstrādātā pētniecības problēma - uzņēmuma vadība un par komunikāciju atbildīgās personas neapzinās, ka atšķirīgas klientu grupas jāuzrunā atšķirīgi un tām varētu būt atšķirīgas komunikācijas vajadzības un kanāli. Bakalaura darba izvirzītie mērķi: •Noskaidrot SIA ”Rīgas namu pārvaldnieks” ārējo komunikācijas kanālu efektivitāti; •Noskaidrot klientu grupu piemērotākos komunikācijas kanālus; Bakalaura darbā tika izmantotas kvalitatīvās un kvantitatīvās metodes. Tika veikta klientu aptauja, daļēji strukturētā intervija ar uzņēmuma darbiniekiem, noorganizēta klientu un darbinieku novērošana, kā arī ienākošās korespondences kontentanalīze. Atslēgasvārdi: ārējā komunikācija,komunikācijas kanāli,pašvaldības uzņēmums,SIA"Rīgas namu pārvaldnieks",klientu grupas,efektivitāte.en_US
dc.description.abstractBachelor's thesis: Ltd. "Rīgas namu pārvaldnieks": assessment of external communication channels and their correspondence to different groups of customers. The research problem of the study - the management of the company and the person responsible for communications do not realize that different groups of customers should be addressed differently and they may have different needs and communication channels. Bachelor thesis objectives: •To identify efficiency of external channels of communication of the organization; •To identify appropriate channels of communication for different client groups; During the study qualitative and quantitative research methods were used. A customer survey, in- depth-interview with the company's employees, observation of customers and employees, as well as incoming correspondence content analysis analysis was used. Keywords:external communication,communication channels,local company,Ltd."Rīgas namu pārvaldnieks",client group,efficiency.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSIA "Rīgas namu pārvaldnieks": ārējo komunikācijas kanālu novērtējums un to atbilstība dažādām klientu grupāmen_US
dc.title.alternativeLtd. "Rīgas namu pārvaldnieks": assessment of external communication channels and their correspondence to different groups of customersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record