Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorGeņdikova, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:25Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36189en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22679
dc.description.abstractDarbs ir veltīts retro stilizācijai kā TV reklāmas žanram. Pētnieciskā problēma ir šī žanra pielietojuma daudzveidība - reklamējamam produktam, mērķauditorijai utt. Darbs ir veidots uz mūsdienu autoru – A.Bergera, J.Foulsa, J.Viljamsones, M.Radigera, P.Messarisa, C.Rīda u.c. teoriju bāzes, kas apskata pētījuma objektu vairākus aspektus. Pētījuma mērķis bija retro stilizācijas kā reklāmas žanru dažādu kategoriju precēm un pakalpojumiem izpēte, kas tika sasniegts veicot kvantitatīvu satura analīzi un kvalitatīvu semioloģisku analīzi. Darba empīriskā bāze ir 100 retro stilizētās TV reklāmas ar sižetu un personāžiem, nominētās starptautiskajos reklāmu festivālos un filmētās 2005. un 2006. gadā. Pētījuma rezultātā tika apstiprināts, kā retro stilizētās TV reklāmas izraisa papildus emocijas, kā arī ir izdevies izdalīt un aprakstīt šī žanra reklāmas 7. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, analītiskās daļas ar pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThis work is devoted to retro stylized TV commercials as advertising genre. The problem of research is the variety of this genre’s usage - in reference to advertised product, target auditory etc. The theoretical base of this work is modern authors’ concepts such as A.A.Berger, J.Fowles, J.Williamson, M.Radiger, P.Messaris, C. Reed and others, that approach the study’s object from different aspects. The aim of this work was to study retro stylization as an advertising genre, related to different categories of products and services, that was reached by quantitative content-analysis and qualitative semiological analysis.The empirical base were 100 retro stylized TV commercials with plot and characters, that were nominated in international advertising festivals in 2005 and 2006. As a result of the study it was confirmed, that TV commercials with retro stylized design are calling extra emotions. Besides, the classification of retro stylized commercials was worked out. Work consists of theoretical, methodological and analytical chapters with appendixes.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleRetro stila pielietojums TV reklāmas vēstījumos 2005.─2006.g.en_US
dc.title.alternativeThe Use of Retro Style in TV Commercials’ Messages Between 2005 and 2006en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record