Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorJerumane, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:25Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36248en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22681
dc.description.abstractLaikā, kad reklāmas bizness Latvijā strauji paplašinās – reklāmas aģentūru kļūst arvien vairāk un tās nereti pat apvienojas, apvienojot arī spēkus, ir ļoti svarīgi apjaust, apzināties un prast lietderīgi izmantot savas aģentūras zīmola iespējas un spēku. Leo Burnett Riga ir viena no lielākajām reklāmas aģentūrām Latvijā, tirgū tā veiksmīgi pastāv jau vairāk nekā desmit gadus. Šo gadu laikā uzņēmuma nosaukums ticis mainīts, taču šiem notikumiem ir racionāls izskaidrojums – uzņēmuma arvien lielāka saistība ar pasaulē plaši pazīstamo Leo Burnett zīmolu, kas neapšaubāmi palīdzējis aģentūras atpazīstamībai Latvijā. Bakalaura darba tēma ir Leo Burnett Riga zīmola identitāte. Izvēle par labu šai tēmai pamatojama ar faktu, ka zīmola pētījumus Latvijā vēl nav ierasts veikt, līdz ar to tēma ir aktuāla un sniedz ieskatu vienas no lielākajām reklāmas aģentūrām Latvijā zīmola identitātes veidošanā un uzturēšanā.en_US
dc.description.abstractIn the time, when advertising business in Latvia is growing very fast, it is very important to understand, to be aware and to know, how to use the power and facilities of the agency. Leo Burnett Riga is one of the greatest advertising agencies in Latvia, in market the agency successful is already about ten years. During these years there have been changes made in the name of the company, however there is a rational explanation to these changes – company`s all the time bigger link with international well known network of the advertising agencies – Leo Burnett. These changes certainly have been very helpful to identification of Latvia`s agency. The theme of the bachelor is Leo Burnett Riga brand identity. The choice of the theme is based on fact, that the research of a brand in Latvia is not usual to realize, wherewith the theme is topical and it offers insight into one`s of the greatest advertising agencies in Latvia – Leo Burnett Riga – brand identity creation and maintenance.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLeo Burnett Riga zīmola identitāteen_US
dc.title.alternativeLeo Burnett Riga Brand Identityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record