Show simple item record

dc.contributor.advisorPlokste, Elitaen_US
dc.contributor.authorĶeķere, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:25Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other36498en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22683
dc.description.abstractBakalaura darbā „Mobilo operatoru priekšapmaksas karšu reklāmu kampaņu pozicionējums: jauniešu žurnālu (“Sīrups”, “Popcorn”, “Puff”, “Avene”, “4TEENgirl”, “Spicā”) reklāmu analīze (2007)” ir salīdzinātas priekšapmaksas karšu reklāmu pozicionējumu stratēģijas. Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, tiek apskatīti teorētiskie aspekti par reklāmu un tās pozicionēšanas teorijām, vizuālās ietekmes līdzekļiem, jauniešu auditoriju, kā arī par izmantotajām pētījuma metodēm. Pētnieciskā daļa sastāv no vizuālās kontentanalīzes, daļēji strukturētajām intervijām ar priekšapmaksas karšu mārketinga vadītājiem, jomas ekspertiem. Atslēgvārdi: mobilo operatoru priekšapmaksas karte, reklāma, pozicionējums, jauniešu žurnāli.en_US
dc.description.abstractThe title of bachelor work paper is „The positioning of advertising campaigns of mobile operators prepayment cards : the analysis of commercials in journals of youth (“Sīrups”, “Popcorn”, “Puff”, “Avene”, “4TEENgirl”, “Spicā”) in year 2007. There are descriptions of advertising, youth audience, advertising positioning theory, resources of visual impact and theory about methods used in research in theoretical paragraph. The empirical paragraph contains visual content analysis, partly structural interviews with marketing leaders of prepayment cards and experts from this sphere. Key words: prepayment card of mobile operator, advertisement; positioning, journals of youth.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMobilo operatoru priekšapmaksas karšu reklāmu kampaņu pozicionējums: jauniešu žurnālu ("Sīrups", "Popcorn", "Puff", "Avene", "4TEEN girl", "Spicā") reklāmu analīze (2007)en_US
dc.title.alternativeThe Positioning of Prepayment Cards in Advertising Campaigns: the Analysis of Advertisement in Journals of Youth ("Popcorn", "Sīrups", "Puff", "Avene", "4TEEN girl", "Spicā") (2007)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record