Politiskais mārketings prezidenta vēlēšanās Krievijā
Автор
Rza-Zade, Tamāra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bāra, Daina
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Politiskas mārketings prezidenta vēlēšanās Krievijā”. Darba mērķis ir politiskā mārketinga analīze 1996. un 2000. gada Krievijas prezidenta vēlēšanu kampaņās, kā politiska mārketinga mehānismi tiek pielietoti tieši Krievijas prezidentu vēlēšanās. Darba ir arī aplūkoti politiska mārketinga un politiskas reklāmas attīstības analīze un to apskate prezidenta priekšvēlēšanu kampaņās.
Bakalaura darba izstrādes gaitā tiek izvirzīti sekojošie mērķi- aplūkot politiska mārketinga teorētiskos un praktiskos aspektus un mehānismus, apskatīt masu mediju lomu politiskā mārketingā un tēla veidošanā. Darba tiek aplūkots un izanalizēts Borisa Jeļcina un Vladimira Putina tēls, kā arī aplūkoti politiska mārketinga mehānismi kas tiek pielietoti gan līderu tēla veidošanas. Bachelor’s thesis theme is „Political marketing presidential elections in Russian Federation”. Aim of work is an analysis of political marketing in 1996 and 2000 years in Russian president’s election campaigns.
During the bachelor thesis author analyzed Russian president elections and political marketing mechanisms what was used in president’s pre elections campaigns. The main aim of work is to examine the theoretical aspects and mechanisms of a political marketing what are used in presidents elections in Russia.
In frames of a work also was necessary to examine a concept of political marketing and find the difference between political marketing and political advertisement and management.