Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorNagliņa, Leldeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:29Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:29Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39538en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22713
dc.description.abstractBakalaura darbs „Interneta reklāmas priekšrocību novērtējums: TV3 Play gadījuma analīze” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un pētījumā pierāda, ka jaunie mediji ir izdevīgāks kanāls reklāmai, jo tur tā darbojas efektīvāk nekā tradicionālajos masu medijos. Bakalaura darba galvenā teorētiskā pieeja ir mediju konverģences teorija, tiek aprakstīta reklāmas saistība ar medija izvēli, jauno mediju attīstība un ietekme uz mediju industriju un reklāmu. Darba pētnieciskajā daļā ir veikts eksperiments, kurš pierāda, ka internetā reklāmas tiek uztvertas efektīvāk nekā televīzijā, aprakstīta pašreizējā aina Latvijas mediju tirgū mediju konverģences un jauno mediju attīstības kontekstā. Atslēgas vārdi: jaunie mediji, mediju konverģence, interneta reklāma, video reklāma, eksperiments.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis "Advantages of advertising on the Internet: case study of TV3 Play" consists of theoretical, methodological and empirical parts of the study and demonstrates that new media is more favorable channel for advertising, because there it works more effectively than traditional media. Thesis main theoretical approach is a theory of media convergence is described in relation to media selection for advertising, evolution of new media and their impact on media and advertising industry. Part of the research work has been carried out an experiment which proves that online advertising is more effective than seen on television, describes the current scene of Latvian media market, media convergence and new media development. Keywords: new media, media convergence, online advertising, video advertising, experiment.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleInterneta reklāmas priekšrocību novērtējums: TV3 Play gadījuma analīzeen_US
dc.title.alternativeAdvantages of advertising on the Internet: case study of TV3 Playen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record