Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorGrīviņš, Miķelisen_US
dc.contributor.authorGuļba, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:31Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:31Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41452en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22734
dc.description.abstractBakalaura darba „Skolotāju pedagoģiskās prakses pirmsskolas izglītības iestādēs” mērķis ir noskaidrot, kādi aspekti ietekmē un veido pielietotās pedagoģiskās prakses pirmsskolas izglītības iestādēs. Pētījumā, izmantojot reprodukcijas teorijas izglītības un pedagoģisko prakšu skaidrojumu, tiek analizēti pedagoģisko prakšu formējošie modeļi un veidojošie aspekti. Izvēlētā datu ieguves metode ir trīs novērojumi bērnudārzos un daļēji strukturētas intervijas ar novērotajiem pirmsskolas izglītības skolotājiem. Rezultātu analīzei tika izmantota diskursa analīze. Pētījuma iegūtie rezultāti norāda, ka noteicošais pedagoģisko prakšu veidojošais kritērijs ir pedagoģiskās autoritātes atzīšana, ko ietekmē gan iekšēji, gan ārēji aspekti.en_US
dc.description.abstractBachelor's work "Teachers' pedagogical practices in preschool education" purpose is to determine what kind of aspects influence and shape the applied pedagogic practices in preschool education. In the research, using the explanation of reproduction theory of education and pedagogic practice are analyzed forming models and making aspects of pedagogic practices. Selected data obtaining methods are three observations in kindergarten and partly structured interviews with observed teachers of preschool education. For analysis of results was used discourse analysis. The research findings indicate that determining forming criterion of pedagogic practices is recognition of pedagogic authority which is affected both internal and external aspects.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleSkolotāju pedagoģiskās prakses pirmsskolas izglītības iestādēsen_US
dc.title.alternativeTeachers' pedagogical practices in preschool educationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige