Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorApša-Ķīšeniece, Aivaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:32Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:32Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42508en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22745
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Pilsētas mārketings: Saldus pašvaldības piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā līdz šim Saldus pilsēta ir veidojusi savu zīmolu, vai esošās mārketinga aktivitātes ir efektīvas un pietiekamas, vai tās sasniedz mērķauditoriju un mērķi. Darbs sastāv no teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā aprakstīta teorija par pilsētas mārketingu un zīmolu, tā veidošanas un uzturēšanas principiem. Pētījumā izmantotas 2 pētnieciskās metodes -aptaujas anketa un daļēji strukturētā intervija. Apkopojot anketu rezultātus, tika secināts, ka Saldus iedzīvotāji neidentificē Saldus pilsētu ar “Medus pilienu Kurzemē”. Mārketinga aktivitātes savu mērķi sasniedz daļēji. Atslēgas vārdi: pilsēta, pilsētas mārketings, pilsētas zīmols, tēls, pilsētas mārketinga stratēģija, Saldus.en_US
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor Thesis is “City Marketing: an Example of Saldus Municipality”. The main aim of this paper is to research how Saldus Municipality have developed its brand, explore the existing marketing methods and have they been effective and sufficient, whether they reached the target groups and target itself. This Paper consist of three main parts: theoretical part, methodology and empirical part. Theoretical part consist of theory about principles of city marketing and city brand development and usage. Two different types of methodology have been identified and used – questionnaire and semi-structured interviews. The survey results shows that citizens of Saldus Municipality cannot identify Saldus city with the brand “Drop of Honey in Kurzeme”. Marketing activities partly reaches their target. Keywords: city, city marketing, city brand, image, city marketing strategy, Saldus.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePilsētas mārketings: Saldus pašvaldības piemērsen_US
dc.title.alternativeCity Marketing: an Example of Saldus Municipalityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record