Uzņēmuma “Latvijas Tālrunis’’ uzziņu grāmatas "Zaļās Lapas" efektivitāte un uztvere auditorijā
Author
Kubaka, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma Latvijas Tālrunis uzziņu grāmatas Zaļās Lapas efektivitāte un uztvere auditorijā”.
Pētījuma problēma - uzņēmuma speciālisti apgalvo, ka uzziņu grāmatas Zaļās Lapas drukātais komunikācijas kanāls strādā labi, ir efektīvs reklamēšanās veids, bet reklāmas industrijas pārstāvji un klienti, bieži uzskata, ka tas jau ir novecojis.
Mērķis - ar auditorijas uztveres palīdzību izpētīt efektivitāti uzņēmuma Latvijas Tālrunis uzziņu grāmatai Zaļās Lapas. Darba uzdevumi - noskaidrot vai uzziņu grāmatas reklāmas veids ir pietiekami efektīvs, vai vajadzētu kaut ko mainīt, ņemot vērā tehnoloģiju attīstību.
Teorētisko bāzi veido jēdzieni par reklāmu. Motodoloģiskajā daļā sniegts pētniecības metožu – aptaujas, intervijas un fokusa grupas diskusijas teorētiskais apraksts un pamatojums. Empīriskajā daļā analizēti pētījumā iegūtie rezultāti un izdarīti secinājumi.
Atslēgvārdi: Latvijas Tālrunis, Zaļās Lapas, reklāma, komunikācijas kanāls, efektivitāte, auditorija The topic of the paper is „The effectiveness and audience perception of the enterprise Latvijas Tālrunis reference book Zaļās Lapas”.
The problem of the research – business professionals claim that printed communication channel of the Zaļās Lapas reference book works well, and it is an effective form of advertising, but representatives of advertising industry and customers consider that it is already out of date.
The purpose – to explore effectiveness of the reference book Zaļās Lapas using audience perception. Tasks of the paper – to find out whether this type of advertising is effective enough or should they make a difference, considering the development of technology.
The theoretical resources are established by the concepts of advertisement. Methodological section describes research methods - surveys, interviews and the theoretical description and justification of the focus group discussions. Empirical part analyses the results of the research and draws conclusions.
Keywords: Latvijas Tālrunis, Zaļās Lapas, advertising, communication channels, effectiveness, audience