• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Integrētā mārketinga komunikācija: “DāvanuServiss.lv” gadījuma analīze

Thumbnail
View/Open
309-43376-Logina_Kristianna_kl11075_.pdf (1.520Mb)
Author
Logina, Kristianna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura tēma ir integrētā mārketinga komunikācija: ‘’DāvanuServiss.lv’’ gadījuma analīze. Darba uzdevums ir noskaidrot - kā uzņēmums savā darbībā pielieto integrēto mārketinga komunikāciju, kā tiek uzturēta komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos, un kā tiek piesaistīti jauni klienti.Darbā ir apskatīta teorija par integrēto mārketinga komunikāciju un tās elementiem. Izmantotas tiek četras pētnieciskās metodes, tādas kā - kontentanalīze, aptauja, intervija un novērojums. Šīs pētniecības metodes ļauj uzzināt - kā klienti vērtē uzņēmuma komunikāciju. Bakalaura beigās tiek secināts, ka uzņēmuma komunikācija sociālajos tīklos ir veiksmīga un klienti ar to ir apmierināti. Uzņēmums vēlas iepazīstināt klientus ne tikai ar savu darbību, bet arī ‘’DāvanuServiss.lv’’ komandu. Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, sociālie tīkli, dāvana, DāvanuServiss.lv
 
The topic of the baccalaureate thesis is integrated marketing communication: ‘’DāvanuServiss.lv’’ case study. The main task is to clarify how this company uses integrated marketing communication in action, how they communicate with customers in social networks, and how they attach new clients. Theory chapter describes information about integrated marketing communication elements. As part of the job, four research methods were used, such as – content analysis, poll, interview and observation. These methods enable to find out how customers rate the communication of this company. In the end of the baccalaureate author concludes that the company’s communication in social networks is successfull and customers are satisfied. Company wants to introduce customers not only with their business but also with DāvanuServiss.lv team.Key words: integrated marketing communication, social networks, gift, DāvanuServiss.lv
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22753
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV