Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorLogina, Kristiannaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:33Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:33Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43376en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22753
dc.description.abstractBakalaura tēma ir integrētā mārketinga komunikācija: ‘’DāvanuServiss.lv’’ gadījuma analīze. Darba uzdevums ir noskaidrot - kā uzņēmums savā darbībā pielieto integrēto mārketinga komunikāciju, kā tiek uzturēta komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos, un kā tiek piesaistīti jauni klienti.Darbā ir apskatīta teorija par integrēto mārketinga komunikāciju un tās elementiem. Izmantotas tiek četras pētnieciskās metodes, tādas kā - kontentanalīze, aptauja, intervija un novērojums. Šīs pētniecības metodes ļauj uzzināt - kā klienti vērtē uzņēmuma komunikāciju. Bakalaura beigās tiek secināts, ka uzņēmuma komunikācija sociālajos tīklos ir veiksmīga un klienti ar to ir apmierināti. Uzņēmums vēlas iepazīstināt klientus ne tikai ar savu darbību, bet arī ‘’DāvanuServiss.lv’’ komandu. Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, sociālie tīkli, dāvana, DāvanuServiss.lven_US
dc.description.abstractThe topic of the baccalaureate thesis is integrated marketing communication: ‘’DāvanuServiss.lv’’ case study. The main task is to clarify how this company uses integrated marketing communication in action, how they communicate with customers in social networks, and how they attach new clients. Theory chapter describes information about integrated marketing communication elements. As part of the job, four research methods were used, such as – content analysis, poll, interview and observation. These methods enable to find out how customers rate the communication of this company. In the end of the baccalaureate author concludes that the company’s communication in social networks is successfull and customers are satisfied. Company wants to introduce customers not only with their business but also with DāvanuServiss.lv team.Key words: integrated marketing communication, social networks, gift, DāvanuServiss.lven_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētā mārketinga komunikācija: “DāvanuServiss.lv” gadījuma analīzeen_US
dc.title.alternativeIntegrated marketing communication: “DāvanuServiss.lv” case studyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record