Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorMuceniece, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:33Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:33Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43468en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22755
dc.description.abstractBakalaura darba “Vecāko paaudžu un jauniešu mediju lietotprasme un mediju patērēšanas paradumi Ikšķiles novadā” mērķis ir noskaidrot izvēlēto grupu mediju lietošanas paradumus un iemeslus, kāpēc tiek patērēti mediji. Tāpat mērķis ir noskaidrot, kurus medijus izmantojot, tiek apmierinātas cilvēku vajadzības mediju lietošanā. Darba teorētiskā bāze ir balstīta uz mediju lietotprasmes un mediju lietojuma un apmierinājuma teorijām. Tāpat ir apskatīti izvēlēto vecuma grupu raksturojumi. Darba pētnieciskajā daļā izmantotās pētniecības metodes ir: 1)aptaujas, ar kuru palīdzību tika noskaidroti Ikšķiles novada iedzīvotāju mediju lietošanas paradumi, biežums un nepieciešamība; 2) daļēji strukturētas intervijas ar ekspertiem, kas ļaus izdarīt secinājumus par mediju lietošanu starp vecāko paaudžu cilvēkiem un jauniešiem. Atslēgvārdi: Vecākā paaudze, jaunieši, tradicionālie mediji, jaunie mediji, mediju lietotprasme, auditorijas vajadzības, paradumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor`s “Media literacy of older generations and young people and media consumption habits in Ikšķile region” is to find out the media habits in the selected groups and reasons why media is consumed. Also the aim is to find out using which media people can satisfy they needs for media use. The theoretical part of Bachelor`s thesis is based on media literacy and media uses and gratification theory. It is also addressed in the theoretical part of thesis characteristics of the selected age groups. In the research part of the thesis two methods: 1) a questionnaire with the help of which is examined Ikskiles residents media habits, frequency and necessity; 2) semi-structures interviews with experts who will help to draw conclusions about media use among older generations and young people. Key words: Older generation, young people, traditional media, new media, media literacy, audience needs habits.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleVecāko paaudžu un jauniešu mediju lietotprasme un mediju patērēšanas paradumi Ikšķiles novadāen_US
dc.title.alternativeMedia literacy of older generations and young people and media consumption habits in Ikšķile regionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record