Latvijas modes zīmolu komunikācija sociālajos medijos: „QooQoo”, „ZIB”, „Žagata” piemēri
Author
Lase, Agate
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs ar nosaukumu „Latvijas modes zīmolu komunikācija sociālajos medijos: „QooQoo”, „ZIB”, „Žagata” piemēri” izstrādāts ar mērķi noskaidrot Latvijas modes zīmolu komunikācijas paradumus sociālajos tīklos, kā arī tās nozīmi.
Bakalaura darba ietvaros kā atbalsts pētījumam ir veikta teorētisko nostādņu apkopošana. Darba teorijā apskatīti jēdzieni – zīmols, integrētā mārketinga komunikācija un sociālie mediji.
Bakalaura darba metodoloģijā apskatītas metodes – kvalitatīvā kontentanalīze, fokusa grupas diskusija un intervija. Darbā veikta gadījumu analīze, kurā izpētīti zīmolu „QooQoo”, „ZIB” un „Žagata” gadījumi.
Darba empīriskajā daļā veikts iegūto datu kopsavilkums, bet darba beigās izdarīti secinājumi.
Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā, empīriskā daļa un secinājumi nobeigumā.
Bakalaura darba rezultātos secināts, ka Latvijas modes zīmolu komunikācijas paradumi nav vienādi, bet tie ir līdzīgi un komunikācija sociālajos medijos šiem zīmoliem ir ļoti svarīga.
Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, sociālie mediji, zīmols, Latvijas mode, „QooQoo”, „ZIB”, „Žagata” Thesis is titled “Communication of Latvian fashion brands in social media: "QooQoo", "ZIB", "Žagata" cases” and was developed with the aim to find out communication habits of Latvian Fashion Brands and the importance of social media communication in Latvian fashion brands.
Within the framework of this thesis a theoretical base was made to support the research. In the theoretical part, the topics that are being discussed are: brand, integrated marketing communication and social media.
In the methodology part of the thesis the discussed topics include the following: qualitative content analysis, focus group discussion and interview. In the framework of thesis a case study was made, in which the cases studied were of Latvian Brands namely, “QooQoo”, “ZIB” and “Žagata”.
In the empirical part of the thesis, a summary of the obtained data is given in detail. At the end of the thesis conclusions were made.
The structure of thesis is formed of theoretical part, methodology, empirical part and conclusions in the end.
Findings of thesis show that communication habits in social media for Latvian fashion brands are not the same, but they are alike. Communication in social media for Latvian fashion brands is very important.
Key words: integrated marketing communication, social media, brand, Latvia’s fashion, “QooQoo”, “ZIB”, “Žagata”