Alkoholisko dzērienu reklāmas žurnālā "Privātā Dzīve" (1999–2013)
Author
Mazure, Agita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Alkoholisko dzērienu reklāmas žurnālā „Privātā Dzīve” (1999 – 2013)”.
Darba mērķis ir izpētīt alkoholisko dzērienu reklāmu attīstības tendences un vizuālās pārliecināšanas līdzekļu izmantošanu tajās žurnālā „Privātā Dzīve” laika posmā no 1999. līdz 2013. gadam.
Darba teorētiskajā daļā ir apraksts par reklāmu, tās jēdziena skaidrojums un ietekme uz sabiedrību. Apkopota teorija par pārliecināšanas komunikāciju reklāmā un vizuālās pārliecināšanas elementiem. Teorētiskajā daļā iekļauts arī alkoholisko dzērienu tiesiskais regulējums Latvijas Republikas normatīvajos tiesību aktos.
Pētījumā izmantotās metodes ir kontentanalīze un intervija.
Pētījumā secināts, ka alkoholisko dzērienu reklāmas attīstās tikai konkrētos virzienos un tajās tiek izmantoti dažādi pārliecināšanas elementi.
Atslēgvārdi: alkoholisko dzērienu reklāmas, attīstības tendences, žurnāls „Privātā Dzīve” The theme of bachelor's work is: "Alcohol advertising in magazine „Privātā Dzīve” (1999 – 2013).”
The aim is to explore an advertising trends and visual persuasion in the use of resources, the magazine "Private Life" from 1999 to 2013.
The theoretical part of the description is about the advert, the explanation of the concept and implications for society. There is a summarize of the theory of persuasion in advertising and visual communication elements of persuasion. The theoretical part includes an alcoholic beverage regulation in Latvian legislation.
The methods used in the content analysis and interview.
The study concluded that the advertising of alcoholic beverages develops and uses elements of persuasion.
The key words: alcohol advertising, advertising trends, magazine „Privātā Dzīve”