Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorMazure, Agitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:34Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44091en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22764
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Alkoholisko dzērienu reklāmas žurnālā „Privātā Dzīve” (1999 – 2013)”. Darba mērķis ir izpētīt alkoholisko dzērienu reklāmu attīstības tendences un vizuālās pārliecināšanas līdzekļu izmantošanu tajās žurnālā „Privātā Dzīve” laika posmā no 1999. līdz 2013. gadam. Darba teorētiskajā daļā ir apraksts par reklāmu, tās jēdziena skaidrojums un ietekme uz sabiedrību. Apkopota teorija par pārliecināšanas komunikāciju reklāmā un vizuālās pārliecināšanas elementiem. Teorētiskajā daļā iekļauts arī alkoholisko dzērienu tiesiskais regulējums Latvijas Republikas normatīvajos tiesību aktos. Pētījumā izmantotās metodes ir kontentanalīze un intervija. Pētījumā secināts, ka alkoholisko dzērienu reklāmas attīstās tikai konkrētos virzienos un tajās tiek izmantoti dažādi pārliecināšanas elementi. Atslēgvārdi: alkoholisko dzērienu reklāmas, attīstības tendences, žurnāls „Privātā Dzīve”en_US
dc.description.abstractThe theme of bachelor's work is: "Alcohol advertising in magazine „Privātā Dzīve” (1999 – 2013).” The aim is to explore an advertising trends and visual persuasion in the use of resources, the magazine "Private Life" from 1999 to 2013. The theoretical part of the description is about the advert, the explanation of the concept and implications for society. There is a summarize of the theory of persuasion in advertising and visual communication elements of persuasion. The theoretical part includes an alcoholic beverage regulation in Latvian legislation. The methods used in the content analysis and interview. The study concluded that the advertising of alcoholic beverages develops and uses elements of persuasion. The key words: alcohol advertising, advertising trends, magazine „Privātā Dzīve”en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleAlkoholisko dzērienu reklāmas žurnālā "Privātā Dzīve" (1999–2013)en_US
dc.title.alternativeAlcohol advertising in magazine "Privātā Dzīve" (1999–2013)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record