Show simple item record

dc.contributor.advisorTabuns, Aivarsen_US
dc.contributor.authorKurcalte, Oksanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:34Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:34Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44185en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22765
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Patērētāju konfidences indekss Latvijā laika periodā no 2004.līdz 2013.gadam”. Darba pamatmērķis ir noskaidrot, kā atšķiras dažādu Latvijas iedzīvotāju sociāli demogrāfisko grupu prognozes par valsts ekonomiskā stāvokļa izmaiņām. Galvenā izvirzītā hipotēze- Latvijas iedzīvotāju prognozes par valsts ekonomiskā stāvokļa izmaiņām nav atkarīgas tikai no ģimeņu ienākumu līmeņa, bet to iespaido arī citi sociāli demogrāfiskie faktori, tādi kā vecums. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkota jēdziena patērētājs ģenēze sociālajās zinātnēs un dažādi patērēšanas modeļi. Empīriskā analīze atklāj, ka vecums ir būtisks faktors, kas ietekmē patērētāju uzskatus un prognozes par valsts ekonomiskās situācijas izmaiņām. Darba atslēgvārdi: Patērētāju konfidences indekss, patērētāju uzvedība, binārā loģistiskā regresija.en_US
dc.description.abstractThe theme of Master’s thesis is “Consumer confidence index in Latvia from 2004 to 2013”. The goal of the paper is to understand the differences of prognoses expressed by different sociodemographic groups of Latvian population on the changes of the economic situation in the country. The main hypothesis put forward by the author of the paper – the prognoses expressed by the Latvian inhabitants on the changes of the economic situation in the state depend not only on the family income level but they are influenced also by other sociodemographic factors, like age. In the theoretical part of the paper the author examines the genesis of the notion “consumer" in the social sciences and also different consumption models. The empirical analysis shows that age is an essential factor that influences consumers' views and prognoses on the changes of the economic situation in the state. Key words: consumers’ confidence index, consumers’ behaviour, binary logistic regression.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titlePatērētāju konfidences indekss Latvijā laika periodā no 2004. līdz 2013. gadamen_US
dc.title.alternativeConsumer confidence index in Latvia from 2004 to 2013en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record