Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorMuceniece, Leldeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:37Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:37Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other45544en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22781
dc.description.abstractBakalaura darbā Biznesa ideju rāmējumu analīze žurnālā FORBES Latvija un Ir Nauda analīzē pētīti 2013. gada raksti, kuru galvenie jautājumi ir cieši saistīti ar uzņēmējdarbības uzsākšanu, finanšu piesaisti, konkurenci un preču/pakalpojumu virzību eksportam. Pētījums noteikts pēc biznesa komunikācijas un rāmējuma teorijas principiem un analizēts ar kvantitatīvo, kvalitatīvo kontentanalīzi un rāmējuma metodi. Rezultātos konstatēts, ka biznesa žurnālu FORBES Latvija un Ir Nauda saturā tiek konstatēta sazobe ar kritisku skatījumu izvērtējot ES 2020 izvirzītos politiskos pasākumus un Latvijas Nacionālo attīstības plānu laika periodā no 2007. – 2020. gadam. Turpretim, pētījumā ir konstatēts, ka biznesa žurnālos tiek plaši diskutēts par inovācijām uzņēmējdarbības vidē. Atslēgas vārdi: biznesa ideja, inovatīvā uzņēmējdarbība, process, organizācija, žurnāls Ir Nauda, žurnāls FORBES Latvija.  en_US
dc.description.abstractThe bachelor research Framing analysis of business idejas in the magazines FORBES Latvija and Ir Nauda describes 2013. year situation about early stages of entrepreneurship, investment, competitiveness, product and serviss, export development. The main idea of research is construction between framing theory and business communication. These data analysis appeared in quantative, qualitative framing methods. Results, FORBES Latvija and Ir Nauda have a critical discusion about integration with ES 2020 and LNAP (2007. – 2020.). Innovative entrepreneurship is meaningfull question in business journals. Key words: business idea, innovative entrepreneurship, process, organization, journal FORBES Latvija, journal Ir Nauda.  en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleBiznesa ideju rāmējumu analīze žurnālā "FORBES Latvija" un "Ir Nauda"en_US
dc.title.alternativeFraming analysis of business ideas in the magazines "FORBES Latvija" and "Ir Nauda"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record