Show simple item record

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorPravarne, Liliānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:38Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:38Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other5578en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22793
dc.description.abstractBakalaura darba „Preces pārpozicionēšanas efektivitēte: atspidzinošā dzēriena „Sprite“ reklāmas kampaņu analīze“ galvenais mērķis ir nosakaidrot preces pārpozicionēšana nozīmi mārketinga mērķu sasniegšanā, kā arī noskaidrot, kādi nosacījumi jāievēro, lai pareizi veiktu produkcijas pārpozicionēšanu. Darba pētnieciskajā daļā tiek analizēta nesenā atspirdzinošā dzēriena „Sprite” pārpozicionēšana.Kā pētniecības metodes tika izmantotas: kvantitatīvā – dzēriena mērķgrupas anketēšana ar nolūku noskaidrot tās attieksmi pret pārpozicionējumu un dzēriena lietošanas paradumu izmaiņas, un kvalitatīvā – intervijas ar mārketinga speciālistiem, lai noskaidrotu profesionālu viedokli par notikušo pārpozicionēšanu. Abu metožu rezultātiem nonākot pretrunā, darba hipotēze apstiprinājās tikai daļēji – pēc kvantitatīvās metodes.en_US
dc.description.abstractBachelor’s work “Product’s re-positioning efficiency: analysis of refreshing drink’s “Sprite” advertisement campaign” main aim is to find out product’s re-position reason to reach set marketing targets, as well as to find out, what kind of conditions should be accounted, to make a correct product’s re-positioning. In the research part of the bachelors work the re-positioning of refreshing drink “Sprite” are analysed. Methods of the research: quantitative - questioning of drinks target auditory to find out its attitude about re-positioning and qualitative – interviews with marketing specialists to find out opinion of professionals about re-positioning. The result from the both research methods comes in conflict and the hypothesis approves only partly – after quantitative method.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePreces pārpozicionēšanas efektivitāte: atspirdzinošā dzēriena "Sprite" reklāmas kampaņu analīzeen_US
dc.title.alternativeThe Re-positioning Efficiency of the Product: Analysis of the Refreshing Drink “Sprite” Advertisement Campaignsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record