Show simple item record

dc.contributor.advisorBrikše, Intaen_US
dc.contributor.authorGabunija, Eterien_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:39Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:39Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other645en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22804
dc.description.abstractBakalaura darbā “Starptautiskā tirdzniecības uzņēmuma “Tesco” klientu lojalitātes programma un patērētāju segmentēšana Dublinā 2005.g.” autore par galveno uzdevumu izvirza pierādīt hipotēzi, ka klientu lojalitāti Tesco paaugstina ar patērētāju segmentu fragmentēšanas metodi. Kā arī, ņemot vērā pašreizējo Latvijas situāciju, kad apmēram 22 000 Latvijas iedzīvotāju dodas peļņā uz Īriju, pierādīt, ka Tesco lojalitātes programmu vairāk izmanto Īrijas pamatiedzīvotāji. Pētījuma realizācijai tika veikta aptauja kā pētījuma kvantitatīvā daļa. Kā arī tika izmantotas intervijas ar ekspertiem. Bakalaura darba empīrisko bāzi nodrošina 2005. gada tiešā pasta sūtījumi un publikācijas Īrijas drukātajos medijos. Kopumā apstiprinājās tendence, ka klientu lojalitāti Tesco paaugstina ar patērētāju segmentu fragmentēšanas metodi un lojalitātes programmu vairāk izmanto Īrijas pamatiedzīvotāji.en_US
dc.description.abstractAnotation In the Bachelor's thesis "Tesco Client Loyalty Programme and Consumer Segmentation in Dublin 2005" the author sets herself a task to prove a hypothesis that Tesco raises client loyalty with the consumer segment fragmentation method. As well as, considering the current Latvian situation that about 22,000 Latvians go to earn money to Ireland, to prove that Tesco loyalty programme is mostly used by Irish natives. For carrying out the research a survey was conducted as the quantitative part of the research. As well as interviews with experts were used. The empirical base of the Bachelor's thesis is provided by direct mailings in 2005 as well as publications in Irish printed media. In general the tendency proved true that Tesco raise client loyalty with the method of consumer segmentation and that the loyalty programme is more used by Irish natives.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleStarptautiska tirdzniecības uzņēmuma „Tesco” klientu lojalitātes programma un patērētāju segmentēšana Dublinā 2005.g.en_US
dc.title.alternativeMessages of the International Retail Company Tesco During Special Promotions (2005)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record