Reklāmas kanāla reputācija. LTV1 2007. gads
Author
Drišļuka, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mozers, Miervaldis
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir “Reklāmas kanāla reputācija. LTV1 2007. gads”. Pētījuma problēma ir LTV1 kanāla loma Latvijas reklāmas tirgū, reklāmdevēju attieksme. Teorētisko pieeju veido C.J Fombruma un J. Markoni reputācijas teorijas, kā arī B. Kalverta, B. un N. Keisiju, L. Franča, J. Levisa un V. Odonela TV reklāmas teorijas.
Darbā izmantotas intervēšana un anketēšana kā pētījuma metodes. Pētījuma mērķis ir noskaidrot reklāmdevēju attieksmi pret LTV1 kā reklāmas kanālu un attieksmes iemeslus.
Secinājumi: kanāla reputācija ir negatīva, lai to uzlabotu, kanālam ir jāveido pievilcīgāka programma, lai piesaistītu auditoriju, kas ir reklāmdevēju galvenais faktors reklāmas kanāla izvēlē.
Darba struktūru veido anotācijas, ievads, teorētiski pētnieciskā un praktiski pētnieciskā daļa, secinājumi, pielikumi.
Atslēgvārdi: LTV1, reputācija, TV, reklāma, reklāmdevējs The theme is “Reputation of advertising channel. LTV1 year 2007.” Research problem is the role of LTV1 channel in Latvian advertising market and advertisers attitude. Teoretical part is composed of C.J. Fombrun and J. Marconi reputation and Calvert B., Casey B., Casey N., French L., Lewis J., V. O’Donnell TV advertising teories.
Research methods: interview, mediatize. Research objective is to clarify the attitude, it’s causes towards LTV1 as advertising channel..
Conclusions: the reputation of channel is negative. To improve it, channel must make more attractive programme, to magnetize audience, because the audience is primary factor for advertisers to choose channel.
The structure is composed of annotation, introduction, teoretical and research parts, conclusions, supplements.
The key words: LTV1, TV, reputation, advertising, advertiser.