Show simple item record

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorDrišļuka, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:41Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:41Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8917en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22815
dc.description.abstractDarba tēma ir “Reklāmas kanāla reputācija. LTV1 2007. gads”. Pētījuma problēma ir LTV1 kanāla loma Latvijas reklāmas tirgū, reklāmdevēju attieksme. Teorētisko pieeju veido C.J Fombruma un J. Markoni reputācijas teorijas, kā arī B. Kalverta, B. un N. Keisiju, L. Franča, J. Levisa un V. Odonela TV reklāmas teorijas. Darbā izmantotas intervēšana un anketēšana kā pētījuma metodes. Pētījuma mērķis ir noskaidrot reklāmdevēju attieksmi pret LTV1 kā reklāmas kanālu un attieksmes iemeslus. Secinājumi: kanāla reputācija ir negatīva, lai to uzlabotu, kanālam ir jāveido pievilcīgāka programma, lai piesaistītu auditoriju, kas ir reklāmdevēju galvenais faktors reklāmas kanāla izvēlē. Darba struktūru veido anotācijas, ievads, teorētiski pētnieciskā un praktiski pētnieciskā daļa, secinājumi, pielikumi. Atslēgvārdi: LTV1, reputācija, TV, reklāma, reklāmdevējsen_US
dc.description.abstractThe theme is “Reputation of advertising channel. LTV1 year 2007.” Research problem is the role of LTV1 channel in Latvian advertising market and advertisers attitude. Teoretical part is composed of C.J. Fombrun and J. Marconi reputation and Calvert B., Casey B., Casey N., French L., Lewis J., V. O’Donnell TV advertising teories. Research methods: interview, mediatize. Research objective is to clarify the attitude, it’s causes towards LTV1 as advertising channel.. Conclusions: the reputation of channel is negative. To improve it, channel must make more attractive programme, to magnetize audience, because the audience is primary factor for advertisers to choose channel. The structure is composed of annotation, introduction, teoretical and research parts, conclusions, supplements. The key words: LTV1, TV, reputation, advertising, advertiser.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReklāmas kanāla reputācija. LTV1 2007. gadsen_US
dc.title.alternativeReputation of advertising channel. LTV1 year 2007en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record