Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorŠarova, Danaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:41Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:41Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other9029en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22820
dc.description.abstractIkoniskie instrumenti ir neatņemama reklāmas sastāvdaļa. Darba tēma var būt saistoša gan reklāmu praktiķiem, gan patērētājiem, izprotot reklāmas vēstījumus, to būtību. Darba tematika ir ikonisko instrumentu un simbolu pielietojums preses reklāmās. Pētījuma mērķis - atklāt reklāmas instrumentus, to lietojumu un nozīmi. Noteikt, kā tiek panākta iedarbība uz patērētāju apziņu, lai stimulētu smaržu iegādi, un kādu lomu pilda reklāmas instrumenti. Kā arī izzināt uz auditoriju atstātos preses reklāmas iespaidus un noskaidrot, cik efektīvi reklāmas instrumenti iedarbojas uz auditorijas apziņu. Darba metodoloģiskā daļa tika izstrādāta balstoties uz Nick Lacey un Judith Williamson teorijas. Darbs strukturāli sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem, izmantoto literatūras avotu saraksta un pielikuma. Darbu veicot, iepazinu reklāmas pamatprincipus, to nozīmi praktiskā pielietojumā.en_US
dc.description.abstractIconic instruments are concurrent of advertisement component. The theme of written work may be binding for advertise probationer, as well to consumers, making sense of advert messages and heart of the matter. The theme of work is iconic instruments and symbols usage in press advertisements. The target of research – to get to the back of advertising instruments, the usage and meaning of it. Define how influence to consumer consciousness is achieved to stimulate perfume sales and what kind of part advertisement instruments takes. To clarify the impressions on audience created by press advert, how effective the advert instruments work on conscience of audience. The methodological part of research was developed based on Nick Lacey and Judith Williamson theory. The creation consists from introduction, theoretical and practical parts, conclusion, list of bibliography source and addendum. Performing research, got acquainted with advertising fundamentals and the meaning of that in practice.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIkonitāte un simboli "Donna Karan New York" preses smaržu reklāmās no 2001. līdz 2008. gadamen_US
dc.title.alternativeIconity and Simbols of Donna Karan New York Press Perfume Advertisements during the Time Period from 2001 till 2008en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record