Show simple item record

dc.contributor.advisorFrance, Ilzeen_US
dc.contributor.authorRimare, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:22:13Z
dc.date.available2015-03-24T08:22:13Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24640en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22870
dc.description.abstractBakalaura darbā „Alternatīvās iespējas darbam ar apdāvinātiem skolēniem matemātikā 5.klasē”, analizējot literatūru un Latvijā pieejamo nodarbību mērķu aprakstus apdāvinātiem 5. klases skolēniem matemātikā, tika aprakstīta alternatīva iespēja darbam ar apdāvinātiem 5. klases skolēniem matemātikā. Analizējot literatūru, tika izveidots nodarbības paraugs, kā arī aprobēts Junioru universitātes 5. klases skolēnu grupā. Bakalaura darbā tika analizēti 2012./2013. m. g. novada matemātikas olimpiādes uzdevumi. Mērķis bija noskaidrot, vai olimpiādē piedāvātie uzdevumi ir radoši. Bakalaura darbā tika veikts pētījums, vai Junioru universitātes 5. klases skolēni ir veiksmīgākie olimpiādes uzdevumu risinātāji. Bakalaura darbs satur četras nodaļas. Darbā ir 83 lappuses, no kurām 21 lappuse veido pielikumu, kā arī disks ar nepieciešamajiem materiāliem izveidotajai nodarbībai. Atslēgvārdi: matemātika, apdāvinātība, radošums, radošuma attīstīšana, metodika, alternatīvas iespējas.en_US
dc.description.abstractIn the paper “Alternative forms of work with gifted students in mathematics in grade 5”, by analyzing literature and in Latvia available lesson target descriptions for gifted students at 5th grade in mathematics, was described an alternative form of work with gifted students in grade 5 in mathematics. Analyzing the literature was made the example of lesson, as also approbated in Junior University at 5th grade student group. In the paper were analyzed 5 problems from regional mathematics olympiad from school year 2012/2013. The aim was to find out whether the students of Junior University from grade 5, were the best mathematics olympiad problems solvers. The paper consists of 4 chapters. In the paper are 83 pages, including 21 pages in annex. The disc is also included. Key words: mathematics, giftedness, creativity, developing creativity, methods, alternative forms.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAlternatīvas iespējas darbam ar apdāvinātiem skolēniem matemātikā 5.klasēen_US
dc.title.alternativeAlternative forms of work with gifted students in mathematics in grade 5en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record