Vieglā autotransporta tirgus attīstības tendences Latvijā no 2003. līdz 2009.gadam
Author
Vilipsone, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Jēkabsone, Sandra
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Vieglā autotransporta tirgus attīstības tendences Latvijā 2003.-2009.gadā”. Autore par darba mērķi izvirza izpētīt un analizēt Latvijas autotransportu ietekmējošos faktorus.
Lai sasniegtu bakalaura darbā izvirzīto mērķi, autore pēta teoriju par tirgus analīzi, segmentāciju un preces dzīves ciklu, apkopo un salīdzina datus par viegla autotransporta tirgu no 2003. līdz 2009.gadam un līzingu, kas tieši ietekmē.
Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām: 1.nodaļa sniedz teorētisku ieskatu tirgus iedalījumā, analīzē un segmentācijā. 2.nodaļā autore analizē Latvijas vieglā autotransporta tirgus attīstības tendences un ietekmējošos faktorus. 3.nodaļa autore analizē auto līzinga attīstības tendences Latvijā un kopsakarības ar autotransporta tirgus dinamiku.
Bakalaura darbs sastāv no 73 lapām, 2 pielikumiem, 29 attēliem un 11 tabulām.
Atslēgvārdi: Latvijas auto tirgus, analīze, auto līzings. The theme of this bachelor’s thesis is “The development tendencies of the passenger car market in Latvia in years 2003 – 2009”. The main purpose of the thesis is to research and analyze the factors that influence the passenger car market in Latvia.
In order to reach the aim of the thesis the Author explores the market analysis, segmentation and product life-cycle theories, aggregates and compares the data about the passenger car market from 2003 till 2009 and leasing services that influence it directly.
This bachelor’s thesis consists of three parts. Chapter 1 offers theoretical insight of market classification, analysis and segmentation. In Chapter 2 the Author analyzes Latvian passenger car market development tendencies and its influencing factors. In Chapter 3 the leasing service development tendencies and its interconnections with car market dynamics are explored.
This thesis consists of 73 pages, 2 appendices, 29 images and 11 tables.
The key words are: Latvian car market, analysis, car leasing.