Show simple item record

dc.contributor.advisorJēkabsone, Sandraen_US
dc.contributor.authorVilipsone, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:19Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:19Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other17478en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23211
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Vieglā autotransporta tirgus attīstības tendences Latvijā 2003.-2009.gadā”. Autore par darba mērķi izvirza izpētīt un analizēt Latvijas autotransportu ietekmējošos faktorus. Lai sasniegtu bakalaura darbā izvirzīto mērķi, autore pēta teoriju par tirgus analīzi, segmentāciju un preces dzīves ciklu, apkopo un salīdzina datus par viegla autotransporta tirgu no 2003. līdz 2009.gadam un līzingu, kas tieši ietekmē. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām: 1.nodaļa sniedz teorētisku ieskatu tirgus iedalījumā, analīzē un segmentācijā. 2.nodaļā autore analizē Latvijas vieglā autotransporta tirgus attīstības tendences un ietekmējošos faktorus. 3.nodaļa autore analizē auto līzinga attīstības tendences Latvijā un kopsakarības ar autotransporta tirgus dinamiku. Bakalaura darbs sastāv no 73 lapām, 2 pielikumiem, 29 attēliem un 11 tabulām. Atslēgvārdi: Latvijas auto tirgus, analīze, auto līzings.en_US
dc.description.abstractThe theme of this bachelor’s thesis is “The development tendencies of the passenger car market in Latvia in years 2003 – 2009”. The main purpose of the thesis is to research and analyze the factors that influence the passenger car market in Latvia. In order to reach the aim of the thesis the Author explores the market analysis, segmentation and product life-cycle theories, aggregates and compares the data about the passenger car market from 2003 till 2009 and leasing services that influence it directly. This bachelor’s thesis consists of three parts. Chapter 1 offers theoretical insight of market classification, analysis and segmentation. In Chapter 2 the Author analyzes Latvian passenger car market development tendencies and its influencing factors. In Chapter 3 the leasing service development tendencies and its interconnections with car market dynamics are explored. This thesis consists of 73 pages, 2 appendices, 29 images and 11 tables. The key words are: Latvian car market, analysis, car leasing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.titleVieglā autotransporta tirgus attīstības tendences Latvijā no 2003. līdz 2009.gadamen_US
dc.title.alternativeTendencies of market development of low wehicles in Latvia 2005 to 2009en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record