Valsts pārvaldes komunikācijas analīze banku krīzes situācijās "Latvijas Krājbankas" krīzes komunikācijas analīze
Autor
Lāpsele, Zita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Seimuškāne, Lilita
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Autore maģistra darbā pētīja valsts pārvaldes komunikācijas pozitīvās un negatīvās iezīmes banku krīzes situācijās Latvijā. Autore pētījuma gaitā analizēja zinātnisko literatūru par krīzes komunikāciju, analizēja un salīdzināja valsts pārvaldes komunikāciju bankas „Latvijas Krājbanka” krīzes laikā, veica aptauju par valsts pārvaldes pārstāvju komunikāciju dažādos laikrakstos, televīzijas raidījumos un radio intervijās, veica ekspertu intervijas un analizēja ekspertu viedokļus, kā arī sniedza priekšlikumus valsts pārvaldes komunikācijas pilnveidošanai banku krīzes situācijās.
Maģistra darba mērķis bija pētīt valsts pārvaldes komunikāciju banku krīzes situācijās Latvijā un tās ietekmi uz sabiedrības uzvedību un uzticību banku sektoram.
Darba gaitā autore secināja, ka valsts pārvaldei nav noteikta vienota komunikācijas politika, kā komunicēt banku krīzes situācijās, kā arī komunikācija nav pārdomāta un bieži vien sabiedrību maldinoša.
Atslēgvārdi: valsts pārvalde, valsts pārvaldes komunikācija, krīzes komunikācija, krīzes komunikācijas vadība, bankas, banku krīze. The author of the present Master’s paper has researched the positive and negative features of the communication of state’s government during bank crisis in Latvia. Throughout the research the author analyzes the scientific literature on communication in crisis, analyzes and compares the communication of the state’s government during the crises in the bank “Latvijas Krājbanka”. A questionnaire has been carried out about the communication of the representatives of the state’s government in different newspapers, television programs and radio interviews. The author has interviewed experts and analyzed their opinions, as well as has come up with suggestions for improving the communication of the state’s government in the situations of bank crisis.
The aim of the present Master’s paper is to research the communication of the state’s government in the situations of bank crisis in Latvia and its influence on the behavior of the society and trust in the bank sector.
During the research it was concluded that the state’s government does not have a certain unified policy in communication in the situations of bank crisis, moreover the communication is not well-considered and it is often misleading for the society.
Kea words: state’s government, communication of the state’s government, crisis communication, the direction of crisis communication, banks, bank crisis.