Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorMartinsena, Žaneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:31Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:31Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23487en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23297
dc.description.abstractMūsdienās laba bankas korporatīvās reputācijas vadība kļūst arvien aktuālāka, un tiek uztverta kā viens no svarīgākajiem banku riskiem. Pētījums izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kāda ir Latvijas banku sektora korporatīvā reputācija, kas ir tās veidojošie aspekti un kā tos veiksmīgāk pārvaldīt. Pirmajā darba daļā apskatīts reputācijas jēdziens no teorētiskās puses, otrajā - raksturots banku sektors, analizēti Latvijas banku sektora TRI*M korporatīvās reputācijas mērījuma rezultāti, trešajā - analizēti banku korporatīvo reputāciju veidojošie aspekti, identificējot ieteicamos virzienus veiksmīgākai korporatīvās reputācijas vadībai. Pētījuma rezultātā noskaidrots, ka banku reputācijas vērtējums ar katru gadu kļūst pozitīvāks. Reputāciju veidojošie aspekti ir savstarpēji saistīti, un viens otru papildinoši, no kuriem veicinošie aspekti ir uzticamība un produktu, pakalpojumu kvalitāte, savukārt jāuzlabo vērtējums aspektos kopējā attieksme un finansiālie sasniegumi. Maģistra darbs sastāv no 116 lapām, darbā ir iekļauti 30 attēli, 8 tabulas un 7 pielikumi. Pētījuma rezultātā izdarīti 21 secinājums, uz kuriem balstoties, izvirzīti 9 priekšlikumi. Atslēgas vārdi: banka, korporatīvā reputācija, TRI*M, veidojošie aspekti, iedzīvotāji.en_US
dc.description.abstractToday a good management of bank’s corporate reputation has become as the topic issue, because of being perceived as one of the most relevant banking risks. The research is made up to reveal what is the corporate reputation of banking sector in Latvia, what are the main aspects that form the corporate reputation and how the aspects should be administrated. In the first part of the work there the concept of reputation is examined in theory. In the second part – the banking sector is characterized and the measuring results of TRI*M corporate reputation of banking sector in Latvia are analysed. In the third part of the work there are the forming aspects of bank’s corporate reputation analysed, identifying and suggesting ways to improve the management of the corporate reputation. From the result of the research there is concluded that the ratings of the corporate reputation of banks improve every year. All the forming aspects of the corporate reputation are correlated and supplementing each other. The mains forming aspects of the corporate reputation are the reliability and the quality of service and products. The general attitude and the financial performance are the aspects that should be improved in future. The Master’s work consists of 116 pages, there are included 30 pictures, 8 tables and 7 appendixes. In the result of the research there are drawn 21 conclusions from which there are 9 proposals posed. Key words: bank, corporate reputation, TRI*M, forming aspects, inhabitants.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleKomercbanku korporatīvās reputācijas analīze Latvijas vadošo banku piemērā.en_US
dc.title.alternativeCorporate Reputation Analysis of the Leading Commercial Banks of Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record