Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorCollenkopfa, Evitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:33Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:33Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23674en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23307
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par integrētajām mārketinga komunikācijām, noteikt integrēto mārketinga komunikāciju attīstību uzņēmumos Latvijā, kā arī sniegt priekšlikumus to plašākai pielietošanai un īstenošanai. Pirmajā nodaļā autore apskatīs integrēto mārketinga komunikāciju teorētiskos aspektus. Otrā nodaļa būs veltīta to pielietošanai, izmantošanas aktualitātei uzņēmumos Latvijā, ietekmējošiem faktoriem, attīstības virzienu un mārketinga komunikāciju integrācijas posmu raksturojumam, savukārt darba trešajā nodaļā būs atspoguļoti uzņēmumu pārstāvju veiktās aptaujas rezultāti. Darbs sastāv no 108 lappusēm, tajā ietverti 23 attēli un 6 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, integrētās mārketinga komunikācijas, mārketinga komunikāciju veidi, attīstībaen_US
dc.description.abstractThe aim of Masters’ project is, on the basis of theoretical cognitions about integrated marketing communications, to determine the development of integrated marketing communications at the enterprises in Latvia, as well as to give suggestions for its wider application and implementation. In the first chapter author will look through theoretical aspects of integrated marketing communications. The second chapter will be devoted to its use and seeing how current this topic is at the enterprises in Latvia, influencing factors, as well as characterization of its development directions and levels of marketing communications integration. The third chapter will include the questionnaire results of enterprise representatives. The project consists of 108 pages, it includes 23 images and 6 appendixes. Keywords: marketing communications, integrated marketing communications, types of marketing communications, developmenten_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleIntegrēto mārketinga komunikāciju attīstība uzņēmumos Latvijā.en_US
dc.title.alternativeThe development of integrated marketing communications at the enterprises in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record