Jaunā Rīgas teātra zīmola atpazīstamības attīstīšana.
Author
Jagubkova, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba nosaukums: „Jaunā Rīgas teātra zīmola atpazīstamības attīstīšana”.
Darba autore: Dace Jagubkova, LU, 2013.
Darba mērķis: Izpētīt Jaunā Rīgas teātra zīmola atpazīstamību un novērtēt atpazīstamības attīstīšanas iespējas.
Darbam ir trīs daļas. Pirmajā - teorētiskajā daļā tiek apskatītas nostādnes par zīmola būtību. Otrā ir analītiskā daļa, kur tiek apskatīts un analizēts Jaunā Rīgas teātra zīmols, tā atpazīstamības veidošanās iemesli. Trešā – empīriskā daļa ietver kvalitatīvo pētījumu, konkrētāk anketēšanas metodi par Jaunā Rīgas teātra zīmola tēlu, produktu un komunikāciju ar patērētāju, kā arī zīmola attīstības iespēju novērtējumu.
Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi.
Darba apjoms ir 100 lpp, tas satur 5 tabulas un 29 attēlus, klāt tam pievienoti 6 pielikumi.
Atslēgas vārdi: zīmols, zīmola atpazīstamība, zīmola attīstīšana, zīmols kultūras nozarē The topic of the master's thesis: "The New Riga Theatre brand recognition’s development."
The author: Dace Jagubkova, LU, 2013
Objective of the study: To study The New Riga Theatre brand recognition and possibility of recognition’s development.
The paper has three chapters. The first one is the theoretical part of the study, where the brand essence is discussed. The second chapter is the analytical part, where the brand of The New Riga Theatre is being reviewed and analyzed, and the formation of the causes of recognition is discussed. The third one is the empirical part that presents the qualitative research, in particular the questionnaire method for the New Riga Theatre brand image, product, and communication with the consumer, as well as assessment of the brand development possibilities.
The summary draws the conclusions and presents the proposals.
The master’s theses have 100 pages; it consists of 5 tables and 29 charts, with added 6 appendices.
Keywords: brand, brand r