Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorLovniece, Ivonnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:45Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:45Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33672en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23400
dc.description.abstractDarba tēma: Dansukker zīmola tēla veidošana Latvijā. Darba mērķis: izpētīt Dansukker zīmola tēla veidošanos un dažādu komunikācijas iespēju izmantošanas ietekmi uz to. Hipotēze: Dansukker zīmola tēla attīstības kvalitāte patreizējā attīstības posmā ir tieši saistīta ar atbilstošu komunikāciju un tās kanālu izvēli. Pirmā darba daļa ir veltīta zīmola un integrēto mārketinga komunikāciju izpratnei zīmola pozicionēšanas kontekstā. Otrā darba daļa - sekundāro datu analīzei. Trešā darba daļa - primāro datu (patērētāju viedokļa noskaidrošanas un ekspertu anketās iegūto) analīzei, norādot uz diskutējamajiem jautājumiem un izvirzot priekšlikumus integrēto mārketinga komunikāciju plāna pilnveidošanai. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmolvedība, pozicionēšana, integrētās mārketinga komunikācijas Darba apjoms: 135 lpp.,46 attēli, 1 tabula, 16 pielikumi.en_US
dc.description.abstractTopic: Dansukker brand image development in Latvia. Purpose: evaluate how use of different communication possibilities impacts Dansukker brand image development. Hypothesis: quality of Dansukker brand image development in this planning period strongly depends on decisions between different communication possibilities. First part is dedicated to theoretical questions overview about what is understand as brand, brand communication and positioning. Second part includes analyze od secondary data. Third part closes research with analyze of questionnaires results, inlcuding also experts valuation. Author points main problems and concludes what could be changed in communication plan. Key words: brand, branding, positioning, integrated marketing communications Thesis consists of: 135 pages, 46 images, 1 table and 16 attachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleDansukker zīmola analīze: pozitīvais un negatīvais zīmola tēla veidošanā Latvijā.en_US
dc.title.alternativeDansukker brand: positive and negative effects of building brand image in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record