Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andrisen_US
dc.contributor.authorUrbāns, Romualdsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:48Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3566en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23426
dc.description.abstractAutors: Romualds Urbāns Darba nosaukums: Marketinga stratēģijas plānošanas pilnveidošana uzņēmuma SIA „Rembis” Zinātniskais vadītājs: Dr.oec.prof. Andris Deniņš Darba mērķis bija izpētīt, izanalizēt un pilnveidot uzņēmuma SIA „Rembis” stratēģiju un darbību virtuves mēbeļu tirgū. Darba uzdevumi: -Izskatīt marketinga stratēģiskās plānošanas uzdevumu, kā arī tās galvenās metodes un virzienus -Izanalizēt firmas „Rembis” marketinga vidi -izanalizēt konkurentu marketinga vidi -Veikt biznesa portfeļa analīzi -Pilnveidot marketinga stratēģiju Marketinga stratēģija ir būtiskais uzņēmuma vadības instruments, kas sastāv no cenu veidošanās, sortimenta un preces kvalitātes stratēģijām, preces virzīšanas tirgū stratēģijām, kā arī visizdevīgāko tirgus segmentu noteikšanas stratēģijas.en_US
dc.description.abstractThe author: Romualds Urbāns The name of the research paper: Improvement of SIA „Rembis” marketing strategy planning The scientific adviser: Dr.oec.prof. Andris Deniņš The aim of the research was to examine, analyse and improve the strategy and activities of SIA „Rembis” on the market of kitchen furniture. The posed tasks: -To examine the task of marketing strategic planning, as well as its main methods and trends -To analyse the marketing environment of SIA „Rembis” -To analyse the marketing environment of its rivals -To make an analysis of business portfolio -To improve the marketing strategy Marketing strategy is an important tool of enterprise administration that consists of strategies of price formation, range of goods and quality of goods, strategies of goods promotion to the market, as well as strategies of determining the most profitable market segments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga stratēģijas plānošanas pilnveidošana uzņēmumā SIA"Rembis"en_US
dc.title.alternativeThe improvement of marketing strategic planning in the "Rembis" enterpriseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record