Kultūras ietekme uz eksporta stratēģiju pārtikas rūpniecībā Brazīlijas un Apvienoto Arābu Emirātu tirgos
Author
Andermanis, Agris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Dunska, Margarita
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā „Kultūras ietekme uz eksporta stratēģiju pārtikas rūpniecībā Brazīlijas un Apvienoto Arābu Emirātu tirgos” tiek pētīti Latvijas pārtikas rūpniecības realizācijas apjomi ārējos tirgos, ārējo tirgu kultūra kā stratēģijas drauds un kultūras ietekme uz uzņēmumu stratēģiju ārējos tirgos. Tiek apskatīti Brazīlijas un Apvienoto Arābu Emirātu tirgus piemēri. Tiek izvirzīts mērķis noskaidrot, vai kultūra ir drauds uzņēmumu stratēģijām, apgūstot ārējos tirgus, un šo draudu ietekme uz Latvijas pārtikas rūpniecības produktu realizāciju ārējos tirgos.
Darba hipotēze ir: Latvijas pārtikas rūpniecības uzņēmumu stratēģijas ietekmē ārējo tirgu draudi. Darbā izvirzītā hipotēze ir apstiprināta
Maģistra darbs sastāv no 86 lapām, 17 tabulām, 6 attēliem, 2 pielikumiem un 46 literatūras un informācijas avotiem.
Atslēgvārdi: eksports, pārtika, stratēģija, kultūra, ietekme, Brazīlija, Apvienotie Arābu Emirāti. Master thesis „Impact of culture on a Brazil and United Arab Emirates export markets in a food industry” investigates Latvian food industry volumes in a export markets, export market cultural behavior as a threat on a export strategy an impact on a strategy. In a practice used Brazilian and United Arab Emirates markets. Objective of master thesis is to find out is realy cultural issues a threat for comapany strategies in a external markets and what impact cultural threats make in a Latvian food industry export.
Hypothesis of master thesis is: Strategies of companies in Latvian food industry is impacted by cultural threats in export markets. During research hypothesis has been approved
Master thesis consists of 86 pages, 17 tables, 6 pictures, 2 appendixes and 46 literature and information sources.
Keywords: export, food, strategy, culture, impact, Brazil, United Arab Emirates.