Sociālo tiklu izmantošana tūrisma uzņēmumos Latvijā.
Author
Medne, Egija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Sociālo tīklu izmantošana tūrisma uzņēmumos Latvijā”. Sociālo tīklu ietekme uz mūsdienu sabiedrības ikdienas dzīvi un biznesa vidi kļūst aizvien lielāka. Darba mērķis bija noskaidrot, cik pilnvērtīgi tūrisma uzņēmumi Latvijā izmanto sociālo tīklu vidi un kādas ir būtiskākās problēmas, ko tie pieļauj savā darbībā un kā tās veiksmīgāk novērst.
Atslēgvārdi: tūrisma uzņēmums, sociālo mediju mārketings, sociālie tīkli, uzņēmuma biznesa lapa, sekotāju skaits, divvirzienu komunikācija. The topic of this Bachelor Thesis is "Social networking for tourism businesses in Latvia". The impact of social networking sites on customers daily life and business environment is getting bigger adn bigger.
Keywords: tourism business, social media marketing, social networks, business pages, the amount of followers, two way communication.