Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorMedne, Egijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:23:57Z
dc.date.available2015-03-24T08:23:57Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41240en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23505
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Sociālo tīklu izmantošana tūrisma uzņēmumos Latvijā”. Sociālo tīklu ietekme uz mūsdienu sabiedrības ikdienas dzīvi un biznesa vidi kļūst aizvien lielāka. Darba mērķis bija noskaidrot, cik pilnvērtīgi tūrisma uzņēmumi Latvijā izmanto sociālo tīklu vidi un kādas ir būtiskākās problēmas, ko tie pieļauj savā darbībā un kā tās veiksmīgāk novērst. Atslēgvārdi: tūrisma uzņēmums, sociālo mediju mārketings, sociālie tīkli, uzņēmuma biznesa lapa, sekotāju skaits, divvirzienu komunikācija.en_US
dc.description.abstractThe topic of this Bachelor Thesis is "Social networking for tourism businesses in Latvia". The impact of social networking sites on customers daily life and business environment is getting bigger adn bigger. Keywords: tourism business, social media marketing, social networks, business pages, the amount of followers, two way communication.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSociālo tiklu izmantošana tūrisma uzņēmumos Latvijā.en_US
dc.title.alternativeSocial networking for tourism businesses in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record