Interneta veikala projekta izstrāde
Author
Ozols, Māris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praudiņš, Kārlis
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir Interneta veikala izstrādes nosacījumi un perspektīvas, balstoties uz Latvijas e-komercijas tirgus izpēti. Pētījuma aktualitāti nosaka aizvien augoša e-komercijas nozīme un tās apgrozījuma stabilie izaugsmes tempi visā pasaulē.
Bakalaura darba mērķis ir Interneta veikala izstrāde, pamatojoties uz Latvijas e-komercijas tirgus analīzi.
Pirmā nodaļa ir veltīta e-komercijas organizācijas un attīstības aspektiem un kontekstam. Otrajā nodaļā tiek analizēts Latvijas e-komercijas tirgus, tiek aplūkotas un salīdzinātas dominējošās mārketinga koncepcijas. Bakalaura darba trešā nodaļa ir veltīta Interneta veikala projekta izstrādei. Projekts tiek pamatots ar pirmajā un trešajā nodaļā izdarītajiem secinājumiem.
Darba apjoms ir 100 lappuses datorsalikumā. Tas satur 26 tabulas, 19 attēlus un 2 pielikumus.
Atslēgvārdi: e-komercija, Internets, informācijas tehnoloģijas, globalizācija. The subject of bachelor’s graduation paper is development of the Internet Shop. The paper is devoted to the development of Internet shop conception, based on the analysis of Latvian e-commerce market. The topicality of the research is determined by increasing role of e-commerce and steady growth of its turnover in the world.
The aim of the bachelor’s graduation paper is the development of an Internet shop based on the analysis of e-commerce market in Latvia.
First chapter is devoted to e-commerce organization and development aspects. In second chapter, e-commerce market in Latvia is analysed, prevailing e-marketing conceptions are considered and compared. The third chapter of this paper is devoted to Internet shop project development, in context of previous parts of research.
This paper consists of 100 printing pages. It contains 26 tables, 19 figures and two appendixes.
Keywords: e-commerce, Internet, information technologies, globalization.