Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorRutkēviča, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:24:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:24:02Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41396en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/23517
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Produkts zīmola paplašināšanas kontekstā”, kurā tiek veikta zīmola “Kas Jauns” paplašinājumu veidošanas analīze “Izdevniecības Rīgas Viļņi” zīmolu arhitektūras kontekstā. Maģistra darba mērķis ir identificēt zīmola vērtības izmaiņas un izstrādāt priekšlikumus zīmola “Kas Jauns” attīstībai. Darbā izvirzīta hipotēze: Mātes zīmols veicina vieglāku jauna produkta jeb zīmola paplašinājuma ienākšanu tirgū un zīmola paplašinājums palielina mātes zīmola vērtību. Maģistra darbs satur trīs daļas - teorētisko pamatojumu zīmola veidošanai un pozicionēšanai, zīmolu mijattiecībām paplašināšanās kontekstā un zīmolu paplašinājumu ietekmei; zīmola “Kas Jauns” situācijas izpēti; pētījumu (fokusa grupas, ekspertu intervijas, auditorijas mērījumu aptaujas) rezultātu analīzi un priekšlikumu izstrādi tālākai zīmola attīstībai. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola kapitāls, zīmolu arhitektūra, zīmola paplašināšana.en_US
dc.description.abstractThe theme of master’s thesis is “Product in a context of brand extension” and it contains analysis of brand “Kas Jauns” extension in a context of “Izdevniecības Rīgas Viļņi” brands architecture. Objective of the master thesis is to identify brand value changes and develop proposal for development of brand “Kas Jauns”. Nominated hypothesis: parent brand promotes easier expansion of new product or brand extension in the market and brand extension increases the value of parent brand. Master thesis contains three parts: theoretical substantiation of brand creation and positioning, interaction of brands in the context of extension and impact of brand extension; research of brand’s “Kas Jauns” existing situation; research (focus groups, expert interviews, measurements of audience polls); analysis of the results and proposals for further brand development. Keywords: brand, brand equity, brand architecture, brand extension.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleProdukts zīmola paplašināšanas kontekstāen_US
dc.title.alternativeProduct in a context of brand extensionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record